Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Skrivet av tjejn
på parfym! Har aldrig nånsin (!!) köpt någon märkesdoft, men tänkte ta mig råd nu.Är 26 år, klär mig modernt och vill inte ha någon "tantig" doft, eller något starkt! Utan nåt lite lättare..kanske lite sportigt men inte för sportigt..tänkte på Light blue, men anser att den är för dyr..så jag är alltså snål åxå!*s* vill ha en billigare doft som ändå håller en hel dag sas! Några generösa tips..?
Svar på tråden:

äsch! blev ingen rubrik!*imt*

Skrivet av  tjejn
.
 

ingen? *imt*

Skrivet av  tjejn
:(
 

Svårt att tipsa om billig parfym

Skrivet av  Emma - mer glitter åt folket!
Jag tycker inte om billiga parfymer själv, tycker de ofta är sliskiga och dessutom försvinner doften på en gång. Så nej, jag kan inte tipsa dig om någon billig parfym. Men testa att göra ett nytt inlägg _med_ rubrik så kanske fler läser det?
 

när jag skrev billig hade jag

Skrivet av  tjejn
puma i skallen..den är billig men absolut inte sliskig..tycker jag..doftat på den?
 

Hade den som tonåring

Skrivet av  Emma - mer glitter åt folket!
Och visst, sliskig var den väl inte, men inte fantastisk heller tycker jag. Men kanske att de andra klädmärkena typ Peak Performance, Diesel, Mexx osv också har lite lägre priser än de "riktiga" parfymtillverkarna?
 

finns ingen

Skrivet av  trillan
billig parfym som håller hela dagen. Mitt tips är att du går till en kosmetikbutik och frågar efter prover. En del är jättesnåla med det, men vet du vilken typ av doft du vill ha (en frisk, lätt vardagsdoft t ex, eller en blommig, kryddig etc) så kan man få ett par miniprover att testa hemma i lugn och ro innan man köper. Det är värt pengarna att köpa en riktig parfym (edt) istället för någon billig.
 

som sagt..pumas

Skrivet av  tjejn
tycker jag håller hela dagen och den är ju billig..så jag menade inte typ nån från hm..men tack för tipset om proverna! :)
 

Artiklar från Familjeliv