Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tycker ni det blir för mycker...

Skrivet av SussGBG
Om jag på nyårsafton ska ha 3 st olika långa (lååånga pärlshalsband i olika längder (två beiga och ett svart). Sen vill jag ju använda mina "gamla favoritfestsmycken" också, d.v.s. 2 st olika silverarmband (ganska tunna) som jag har på samma hand, en ring på varje hand (ganska neutrala i silver) och mina örhängen (silver, hänger ca 3 cm neråt). Om jag ska ta bort något - vad tycker ni jag skall plocka bort då?
Svar på tråden: Tycker ni det blir för mycker...

Ju mer desto

Skrivet av  Elvira
bättre:-) Jag älskar mycket smycken,gärna blandade stilar.Till nyår kan det absolut inte bli för mycket!
 

Nä, det låter

Skrivet av  ullebulle
tjusigt tycker jag. Glammigt. Tycker du själv att det känns utklätt skulle jag ha plockat bort örhängena och inta haft några alls alt ett par diskreta trots att min nya last är långa örhängen.
 

Tack för snabba svar...

Skrivet av  SussGBG
Usch, fick helt plötsligt dåligt samvete, här sitter jag och oroar mig över smycken på nyår, efter det hemska som hänt nere i Asien...
 

jag gillar inte...

Skrivet av  Anna
..att både ha halsband och örhängen (som är stora och syns mycket). Men det är på mig och det kan vara fint på andra. Mer en känsla av att det blir för mycket. Jag tycker att du ska ta bort örhängena om något, det låter som halsbanden är själva grejen...
 

Julgransvarning!

Skrivet av  Modesty

tycker det låter som FÖR mycket med massa armband, halsband och örhängen (om de ej är diskreta) men det är ju jag det, DU kanske passar i det :-)
 

Jag skulle skippat både armband och örhängen *imt*

Skrivet av  Emma - mer glitter åt folket!
456
 

Artiklar från Familjeliv