Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

NI som kan detta med krämer...*hjälp*

Skrivet av engeltina ber att få önska gott inför 2005
pga att jag svettas lätt i ansiktet har jag sällan smörjt ansiktet (merän med nattkräm) men i dag lyxade jag till det på H&M och köpte en kräm som ska "bli ett med huden" :)
Tror ni jag kan ha den om jag svettas lätt just i ansiktet eller blir man (jag) randig :-( ?
Krämen kändes skön på huden och märket är
Loerál cashmire perfect (om jag ej minns fel).Tack.
Svar på tråden: NI som kan detta med krämer...*hjälp*

svettas i ansiktet?

Skrivet av  Modesty

prova! Jag har inga problem med den krämen, den är puderbaserad vilket torde motverka fukt!! Svett i ansiktet har jag dock aldrig varit med om annat än när jag motionerar! Låter som en besvärlig åkomma och inte vill man ha deo i ansiktet heller ;-)
 

Tack för svar!Tacksam.

Skrivet av  engeltina
Jag testar en dag jag är ledig :)

Gott nytt år.
 

Gott Nytt ÅR själv!

Skrivet av  Modesty

låter som en bra idé att testa en "hemmadag", min erfarenhet är att vissa krämer blir man fort blank i ansiktet av (iaf om man har fetare hud) men för mig fungerar det med denna. Blir jag lite blank duttar jag bara försiktigt med hushållspapper eller sådant där "oilblotting-papier" (finns t ex på Body shop) och försvinner det för mycket kräm på något ställe kan man dutta på mer, bara_just_där, men jag tycker denna kräm är bra på mig. Lycka till!
 

*provar kräm*

Skrivet av  engeltina
verkar bra men just nu är jag ganska brun av solarium så för färgens skull behöver jag den inte.

Vilken underbar konsistens-tur jag föll för reklamen.
:)
Tack för inlägg.
 

Är det en färgad kräm?

Skrivet av  Malva
Hej krämen färgad, är det därför du undrar? Vore jag du skulle jag smörja in mig när jag var hemma en dag och sedan ägna mig åt svettiga aktiviteter och sedan kolla mig i spegeln om det syns några märken.
Annars kan du ju smörja dig och stänka lite vatten i ansiktet och se vad som händer!
 

Perfekt :) Tack för snabbt svar!

Skrivet av  engeltina
Jag ska testa!

Gott nytt år.
 

Artiklar från Familjeliv