Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Shoppingpengar utomlands......

Skrivet av Torhill m.Niklas,Ida&Tiril
hur mycket tror ni går åt??
Åker ju till London om 2 helger och har sparat ca.10000 svenska. 3 övernattningar kostar 825sek så går det ju lite till mat. (ha 2500 till,men dom har jag egäntligen lagt undan till en alliansering)

Men tänker köpa
* 2 jeans
* 1 mc jacka
* 1 par cowboy boots
* 1 par minnetonkas till hemmabruk
* 3-4 toppar
* underkläder
* parfym
* lite smink
* handväska

Pluss lite små saker och barnen får lite.

Tror ni pengarna räcker???
Har inte shoppa på leeeeeeeeeeeeeenge,har inte enns varit på rean här hemma.

Om ni åker på shoppingresa,hur mycket brukar ni spendera?? Har aldri varit på shoppingresa innan eller bara till Borås ;0)

Klarar nästan inte vänta på å åka!!!
Svar på tråden: Shoppingpengar utomlands......

Mnja

Skrivet av  ullebulle
Det känns inte som att pengarna skulle räcka till allt du räknar upp faktiskt. England och ffa london är en pissdyr stad, maten är _inte_ billig. Jag tippar på 15t sek.
 

Hmmm...

Skrivet av  Torhill m.Niklas,Ida&Tiril
jag som känner mig jätte rik ;0)
Det är ju ra när vi kommer,om det finns nåt kvar?
Får nog köpa det viktigaste och roligaste så får jag se vad jag kommer hem med *S*
 

Jag är inte

Skrivet av  martino
insatt på just kläderna i London...men smink är ju lika dyrt som i Sverige om inte dyrare.

Sen att leva i London är dyyyyyyrt....allt e dyrt. Att åka dit man ska, äta, bo, ha kul....allt e rent ut sagt pissdyrt.

När jag var där i september(3 nätter) så gjorde jag av med 10.000 och shoppade inte en enda pryl. Fast iof var jag på konsert och bodde på Hilton. Men det e dyrt iaf!
 

Beror ju lite på vad det är...

Skrivet av  Birgitta med Moa
för prisklass på de kläder du tänkt köpa men jag håller med de andra om att det verka vara i knappaste laget. Det är jättedyrt med mat i London, bara en bagel och en kaffe går lätt på 100 spänn.

På marknaderna har de ju iofs roliga toppar och handväskor som inte kostar så mycket.
 

Vad är minntonkas?

Skrivet av  Ingela
Har ingen aning, är det nåt nytt påhitt? *s*
Synd att ni inte åker hit nu, det är rea ÖVERALLT!! Åh, vad jag vill shoppa! :)
 

Artiklar från Familjeliv