Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Färg på kavaj

Skrivet av Ingela
Skandal, jag har inte ens en kavaj! Tänkte investera i en, men vilken färg ska man satsa på? Har ett par snygga svarta stövlar, ska man köpa en svart kavaj då? Eller passar allt till svarta stövlar?
Svart kavaj kanske är det mest förnuftiga, den passar till allt...men det kanske är roligare med färg?
Svar på tråden: Färg på kavaj

ta två!

Skrivet av  Heli
En svart och en turkos tycker jag man behöver!

Svart är avklarad i mitt fall, men så hemskt som det är sagt, den är lång, strax nedanför min stoora rumpa.
 

svart!!

Skrivet av  Olivias mamma
klassisk,blir aldrig omodern!!
 

Svårt...

Skrivet av  Lotte
själv köpte jag en turkos manchesterkavaj billigt i höstas och den har jag använt en hel del. Har haft svart eller vitt spetslinne under, jeans eller svarta byxor. Och svarta skor/stövlar!

Till nyårsafton köpte jag en svart prickig kavaj som man knyter med sidenband, lite roligare än en enkel svart.

Det finns massor av roliga kavajer i affärerna nu! Själv skulle jag nog ha svårt att köpa en enkel svart, men så använder jag inte mina kavajer till vardags i jobbet och så (jobbar på förskola). Mest när jag vill vara lite lagom uppklädd och fin.

Är faktiskt sugen på en till kavaj till våren, fick mersmak när jag tittade i HM-katalogen. Jeanskavaj kanske? Eller en rosa eller vit eller....*drömmer vidare*
 

Artiklar från Familjeliv