Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

HJÄLP var köper man rosenvatten??

Skrivet av Ann med vattkoppor barn
Var kan man köpa detta dundermedel mot vattkoppor? Alla tips på tänkbara butiker tas tacksamt emot så kan jag se hur jag kan inhandla den. Finns det någon butik i centrala stockholm (gärna nära hötorget) som säljer rosenvatten så skulle det vara kanon. Annars går det hyffsat bra längs gröna linjen från centrum till bromma.
Svar på tråden: HJÄLP var köper man rosenvatten??

Willys...

Skrivet av  Fru Marmelad
...i Slagsta har! Annars finns det på "invandrarbutiker" fast jag vet inte på rak arm var man kan hitta en sån i city. MEN jag undrar om de inte kan ha på Stockholms Eter- och Essensfabrik på Wallingatan 14 ska den ligga, ganska nära Hötorget. Jag VET att de hade en hemsida förut men nu hittar jag den inte hur jag än googlar, och jag hittar inte företaget på eniro heller... *suckar*. Men du kanske kan springa dit om du är i närheten och kolla?
 

ÖoB

Skrivet av  kajsa
hittade jag rosenvatten sist jag var där. kostade bara en tia för en flaska. vet ej vart du bor. själv bor jag i örebro.
 

prova

Skrivet av  maria65a
Essensfabriken eller invandrarbutikerna som ligger vid olof palmesgata, dom brukar så såna prylar eller nere i Hötaorgshallen. Källan i Bromma kanske oxå har?
 

Hur används det?

Skrivet av  Ull
Smörjer man eller dricker?
Berätta!
 

Baddar med (imt)

Skrivet av  Nell
...
 

Också akut!! Något i närheten av Välllingby??

Skrivet av  Olas mamma
Tror att vi också fått det till familjen.
 

Apoteket *imt*

Skrivet av  Anna