Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Förrvirring! ( om MSN eller silver)

Skrivet av tjorven
Hej!
Tänkte ge Kollodialt silver till min pappa i julklapp pga att han har problem med sin mage, enormt känslig tarm tål varken gluten eller laktos, men nu läste jag på deras hemsida om MSN som oxå är bra mot känslig tarm m.m??!! Så vad är bäst? Lät som att MSN innehöll svavel som ingår naturligt i kroppen, så på ngt sätt kändes det kanske lite bättre men jag har ingen aning? Tänkte även köpa till mig själv pga känsligt underliv med flytningar m.m., vad är bäst då tror ni av dessa två produkter?
Sen en sista fråga, har ngn här provat ngn av dessa salver för att underlätta psoriasis? Det har min mamma ( låter som om vi är västa sjuka familjen:) Vilken kan vara bäst?
Supertacksam för svar!!!

Kramis
Svar på tråden: Förrvirring! ( om MSN eller silver)

Hej!

Skrivet av  dINAh
Jag tycker att du ska maila dina frågor, mailadress finns på ion-silvers hemsida. Jag har mailat dit flera gånger och fått svar i princip direkt om det inte varit helg. Tycker absolut det kan vara värt ett försök att testa produkterna, själv har jag använt dem i 2,5 månad och mår bättre än någonsin. Men det kan nog funka olika för olika personer, har kompisar som testat ca 2 veckor och inte märkt någon skillnad alls. Ang psoriasis så har de en silversalva som ska vara bra mot detta. Jag har även köpt den mot mina snustorra händer och jag tycker den är kanon. Lycka till och tala gärna om hur det har gått när/om ni testar!
 

psoriasis drabbad mamma

Skrivet av  ell
tyckte att EMS salvan var toppen (emuolja, svavel och silver i ett)
 

Artiklar från Familjeliv