Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

jag fick jobbet!!!

Skrivet av gladan
hej alla glada...
jag berättade för nån vecka sen om jobb man inte tänker på som är jättekul, kyrkvaktmästare...jag har varit vikarie i ett halvår ca, och i tisdags var jag på anställningsintervu...igår ringde dom och sa jag fck jobbet!!!fast anställd, utan provanställning fromm 1 dec! jag ska jobba 60% på vintern och 100% på sommarn, men lönen blir 80 % utslagen på hela året, alltså lika mkt var månad, och ja fick 17000 i ingångslön som ska höjas i mars! o så lycklig jag är, jag har mitt eget hus där jag ska få inreda som jag vill, med litet kök o wc plats för soffa mm..ska måla om och skaffa växter o nya gardiner så det blir som hemma... sen har jag då min kyrkogård, som jag älskar att sköta, idag räfsade vi löv krattade land, var inne i stan en vända o hämtade lite diesel mm, ja man styr med andra ord själv vad man vill göra, oc på rasterna spelar jag på kyrkorgeln vilket är jättekul...nu har jag fast tjänst, vilket jag inte har haft på tio år!!!och jag blir min egen chef, på sommaren får jag säsongarbetare att chefa lite över, rs jag får avgöra hur jag vill allt ska skötas, och det är ju roligt att kunna få påverka hur man vill det ska se ut! jaja lycklig är jag ville bara säga det!!!
Svar på tråden: jag fick jobbet!!!

Grattis

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
Lycka till med din tillsvidareanställning. Låter som ett trevligt jobb.
 

Grattis!!!

Skrivet av  ior
Måste jag med få säga
 

Gratulerar!

Skrivet av  Sanna©
Vad roligt att du fick jobbet. Själv har jag också fått jobb, de ringde idag och jag börjar i mitten av nov.
Lycka till på jobbet!!!