Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*suck* ensam igen!!

Skrivet av jossan v 10+6
=/ hejsan alla goa magar och självklart alla goa gummor som har magarna..
Usch!!! Igår en massa bråk med gubben som inte lugnade ner sig förän sent sent på kvällen.
Och idag så ringer han hem ifrån jobbet och säger att han måste resa bort idag och jobba över helgen (han har i och för sig ett rese jobb, men i förrgår sa dom till honnom att resan som skulle göras som idag blev inställd) och självklart blev jag jätte glad och tänkte i helgen ska vi mysa och ta hand om varandra, men ack nej det tyckte inte chefen på gubbens jobb *suck*
Ja ja!! hoppas att ni får en super trevlig helg och att era gubbar è hemma och kramar på er!! massa kramizzar Jossan =0)
Svar på tråden: *suck* ensam igen!!

Hej Jossan!

Skrivet av  miapia bf 19/8
Det låter väldigt tråkigt :( Om man har varit osams känns det ju lite skönare om man har hunnit reda ut det ordentligt innan man är ifrån varandra så länge! Varför så kort varsel på resorna??? Jag skulle bli galen, tror jag! Hoppas du kan hitta på något kul i alla fall! Kram!
 

Det visste han inte själv...

Skrivet av  jossan v 10+6
varför, det bara blev så tyvärr!!
Jag hade ju hoppats på att kunna tillbringa helgen tillsammans men men, det kommer flera helger..
Han susade precis hem med en påse godis till mig och pojken så lite mys ikväll har vi...
ha en trevlig kväll kram Jossan =0)
 

:O( Vad Trist...

Skrivet av  ~zilla m.Aurora18/3-99 + bf 18/8~
Gumman... Måste vara tråkigt att ha det så. Reser han mycket? O jag som klagar när Björn sitter framför datorn hela kvällarna.... han e hemma iallafall :O/

Du kan ju alltid ta tåget ner till Skåne ;O) vi har en ledig soffa *ler*
Hoppas du får en bra helg ändå gumman...Se nu till att han ringer hem o kollar läget med dig.

*kramar om dig vännen*
 

Vad gooo du è!!

Skrivet av  jossan v 10+6
Jaa du!! det hade inte varit fel med lite sällskap..
Han har ett rese jobb och visste att han kunnde bli borta allt från ett par dagar till en -flera veckor men det brukar alltid vara så att ska han iväg någon stans så får han veta det i tid men inte denna gången tydligen...
Och visst ringer han och om inte med tanke på att dom tydligen skulle köra 40 mil och sedan jobba hela natten så blir det nog så att han ringer när han kommer fram..( jösses glömmde av vart han skulle)
har jag vägarna förbi skåne någon gång så vet jag att du har en soffbit över eller?!! *LEEER*
Ha en trevlig kväll kram Jossan =0)
 

Visst ! Här e plats... du e välkommen :O)

Skrivet av  ~zilla m.Aurora18/3-99 + bf 18/8~
*kramar*
 

Tråkigt

Skrivet av  vivan
men ibland kan det ju faktiskt vara ganska bra att vara ifrån varandra några dagar. Jag lovar att ni kommer vara som nykära när han kommer hem. Fixa nåt gott att äta och köp hans älsklingsgodis då har du honom som i en liten ask... Kram
 

Tack för tippset!!

Skrivet av  jossan v 10+6
Då blir det nog en STOR skål med fudge kolor och en stund med kli på ryggen när han kommer hem *leer*
Men igår skulle jag inte våga klia han på ryggen han var som en tickande bomb, kunnde nästan tro att han var gravid *skrattar*
Ha en trevlig kväll och glöm inte att klappa magen!! Kramizz Jossan =0)
 

Så tråkigt!

Skrivet av  Pi & Viktor 6/9-01 & magen v.9
Det är ju så mysigt när man har blivet sams att bara vara hemma och rå om varandra!
Hoppas han kommer hem tidigt på söndag då, så ni hinner mysa lite så!

Vad ska du hitta på i helgen när du blir ensam? Sova och bara rå om dej själv eller kanske ge dej ut på tokshopping?
Hoppas du får en härlig helg i alla fall!!!

Kram
 

Jobbar...

Skrivet av  Veronica bf 26/8
Nja, själv så jobbar jag hela helgen... 12-21 idag o 8-21 imorgon...vet inte hur jag ska hålla mig vaken imorgon!
Så min gubbe får roa sig själv...

Mvh Veronica
 

Artiklar från Familjeliv