Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

-27 grader *brrrr*

Skrivet av Pyret v 14+0
Varför måste det vara så kallt? Imorse när jag åkte till jobbet visade termometern -27 grader...
Få seee, varför bodde jag i Norrland nu igen? ;o)

Men jag trotsar all kyla idag.. allt för att kunna ha på mej min nya jättefina mammajeanskjol =o)

Värmande kramar från
Pyret

Svar på tråden: -27 grader *brrrr*

Huga! -18 här i Sthlm i morse...

Skrivet av  Ann & Lovisa & Knytt, aug -03
...när jag skulle lämna på dagis, och det dög alldeles utmärkt! Har aldrig sett så många bilar på dagisparkeringen (som f.ö. rymmer hela fyra bilar, EGENTLIGEN) så det var bara att ställa sig på gatan igen, och bära in Snutt, stadigt hållandes i sin Bamsetandkrämstub!
(Hastigt uppblossande superhjältedyrkan har gjort att vi inte har hunnit med i svängarna, och vi har inte inhandlat Bamsedocka ännu! Tandkrämstuben är istället med överallt! Maken har fått i uppdrag att titta efter en docka på lunchen. :o)

Hoppas att kjolen höll kylan borta någorlunda - om inte annat, så var du säkert en hemskt snygg istapp! ;o)

Kram!

Ann
 

Fler med idéer !

Skrivet av  Sara m. Viktor -01, v. 14
Kul att läsa att det är fler barn som har idéer för sig ! Viktor brukar också få favoritsaker som skall vara med överallt ! Han har en tandborste och en tandkräm med Nalle Puh på som han brukar bära runt på en hel del...
 

Charmigt!

Skrivet av  Ann & Lovisa & Knytt, aug -03
NU är Bamsedocka inhandlad, och har suttit i ett fast grepp hela kvällen. Den fick lösa av Lille Skutt-tandborsten... :o) Dessutom åt hon sylt med händerna, så det blev (bajs)bad, och efter det på med Bamseklänningen! Hon såg alltmer förundrad ut, eftersom hon inte lagt märke till att hon haft så många Bamsesaker... ;o) (Mammas fel)
Allt började med CD-rom:en "Bamse i Egypten" när hon var hemma och var sjuk i tisdags... :o)

Kram, och välkommen hem snart så vi får fika!

Ann
 

De är för söta !

Skrivet av  Sara m. Viktor -01, v. 14
Nalle Puh är en ny favorit hos Viktor också, annars har han mest varit inne på Teletubbies (det finns en hemsida med en massa små spel på internet, oj vad jag är less på den...). Viktor fyller två år på söndag, då ska han få en Nalle Puh-film bl.a. Bamse har han inte koll på än, men det blir väl kanske en ny favorit när vi flyttar hem igen !

Krama din lilla Bamse-fantast !
 

Artiklar från Familjeliv