Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*varmt*

Skrivet av Pyret v 15+0
Är det någon annan än jag som upplever att kroppen är mycket varmare nu än tidigare?? Jag är "normalt" en väldigt frusen person som lätt kunnat ha en långärmad tröja under min tjocktröja på jobbet utan att svettas. Numera får jag vara glad om jag inte flyter bort i min tunna kortärmade tröja jag har på mej... :/

Känner mej mej i övergångsåldern än gravid...

Kramar
Svar på tråden: *varmt*

Snarare tvärtom...

Skrivet av  Carina
Vanligtvis är jag alltid varm och kan svettas så det rinner bara jag sitter framför TV:n. Nu känner jag mig "normalvarm" mest hela tiden. Fryser ibland på nätterna istället för att vakna av att täcke och allt är fuktigt.

 

jag

Skrivet av  Malin v15
fryser mer en vanligt, men kroppen är varm. särskilt magen.
 

Absolut!

Skrivet av  Thomasina
Är vanligtvis en liten isbit, men är nu så varm hela tiden! Urjobbigt. Kan inte sova med täcke, och går helst omkring i bara mysbyxor och bh hemma. Men det är väl egentligen ganska bra, för snart kan jag inte knäppa min vinterjacka längre. Brösten har vuxit ur den!!!
 

jag tycker

Skrivet av  Jessica bf 15/8
att det är så j*kla kallt över allt. Fryser hela tiden. *Fnissar* övergångsåldern...inte än va\'? :)
 

önskar...

Skrivet av  2die4
jag kunde säga desamma!!
Jag har alltid frusit o speciellt nu under graviditeten så fryser jag nästan jämt! jobbigt...=(
men man blir väl större snart o då blir man väl förhoppningsvis varmare!! =)
 

Från början..

Skrivet av  Pyret v 15+0
.. av graviditeten var jag lika frusen som jag brukade vara. Det är nu på sista tiden som jag blivit så varm. Men det kanske har något att göra med att blodmängden i kroppen ökar... ?