Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

-Den ser lite tajt ut...*s*

Skrivet av Mia + Mini v.32 (Jonathan, ängeln David)
Var den kommentaren jag fick av Lars när jag provade min nya inköpta röda klänning. *s* Ja vad f*n tror han, men jag förstod ju samtidigt att han skämtade lite.

Tack för fika o shopping tjejer! Det gör vi om nångång...

Kram
Svar på tråden: -Den ser lite tajt ut...*s*

Vad hittade ni? =)

Skrivet av  Hea
Själv ska jag ut & leta shorts & klänning imorgon. Har ni några bra tips? =)

Ha det bra!
 

Vi hittade

Skrivet av  Mia + Mini v.32 (Jonathan, ängeln David)
kanske inte så mycket, eller jo det gjorde vi väl. En klänning från HM för 98:-, en kjol i blålila med batikmönster från Indiska, 129:- och tröja på Lindex - Generous för 149:- (2 för 249:-). Shorts var det dåligt med, Loppan hittade ett par på Indiska som tyvärr såg ut som ett par pyjamasbyxor när hon tog på sig dom *ler* Det finns väl lite och Kappahl kan du glömma, svarta byxor eller tjocka jeans...

Kramar
 

Shorts blir nog jobbigt..

Skrivet av  iabw bf 20/8
För det fanns inte mycket att välja på såvida man inte vill lägga flera hundra för ett par mammashort vilket jag tycker känns onödigt med tanke på att det inte är så lång tid kvar.
Däremot tyckte jag att indiska hade det klart bästa urvalet. Mycket klänningar, tunikor, korta och långa kjolar i både bomull och sval crepematerial. Generöst tilltagna för gravidmagar även fast de är "vanliga" kläder.
Håller med Mia om att shortsen Loppan testade såg fina ut till en början men väl på såg de definitivt ut som pyjamasbyxor...Vi fick oss i alla fall ett gott skratt!!
Vi har idag inmyntat en ny klädprovningspolicy för gravida. Provrum vad är det? Är man gravid kränger man på sig kläderna utanpå det man redan har på sig, helst mellan gångarna av klädställningar.. Har man dessutom foglossing och skall prova en kjol så ingår all världens konstiga grimaser och gracila benspark! *S*
En kul dag med många skratt hade vi i alla fall!!
 

Rött, tajt = sexigt !??

Skrivet av  iabw bf 20/8
Eller hur! *S*. Den blir säkert jättebra, fin var den ju också.
Tack för idag..Hade jättetrevligt även om jag blev utan shorts *s*
 

Very sexy!! not!! (imt)

Skrivet av  Mia + Mini v.32 (Jonathan, ängeln David) *tjyvkikar*
 

Nämen jag tjyvkikar inte längre.... Imt

Skrivet av  Mia + Mini v.32 (Jonathan, ängeln David)
 

Tack själv..

Skrivet av  Benita m Jordan-01 + Ärtan bf1/8
Vilken färg & klänning vart det till slut???
Ha en trevlig helg.
kram
 

Det blev

Skrivet av  Mia + Mini v.32 (Jonathan, ängeln David)
den röda trikå på HM, men det blev nog kanske en för stor storlek, måste fundera lite....

KRam
 

Tack för

Skrivet av  Mjau
fikat, låter som att jag missat nåt kul...
Dessvärre vet jag en som fick nog av de ärendena vi skulle göra... En massa klädaffärer hade blivit för mycket.
Men det var kul att träffa er!!
 

tack för en trevlig

Skrivet av  Loppan bf 7/8
dag!! Å Mia den ska vara tajt ju. Provhytt ,ja va e de för nått...hihi. Vi måste sett bra roliga ut. Jag gick tillbaka till indiska när M kom så fick han köpa en svart kjol till mej. Så det var inte bara Bebbe som fick nått..

Ha en bra lördag,Loppan