Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*pust*

Skrivet av miapia bf 19/8
Nu lägger jag ner verksamheten! Har ägnat förmiddagen åt att tvätta och kom precis ner med det sista. Usch, vad jobbigt det är, särskilt i den här värmen. Nu ska jag bara andas ut lite, sen ska jag gå till ett café runt hörnet och unna mig en picknickkorg: pastasallad, cheesecake, bröd, dricka. Resten av dagen tänker jag antingen sitta under ett parasoll på gården (om det inte är för varmt där) eller ett skuggigt träd nere vid vattnet. Kram på er alla!
Svar på tråden: *pust*

Åh va skönt! =)

Skrivet av  Hea
Det kan du gott unna dig efter tvätten! =)

Själv BORDE jag städa undan lite, men varken lust eller ork finns idag (heller)... Tänker nog lägga upp mina elefantben & sätta mig i skuggan & läsa en stund. Så får vi städa mot kvällen när det är lite svalare.

Ha det så mysigt! =)
 

Har också

Skrivet av  Cattis v. 35+0
tvättat och strukit MASSOR idag.
Har onekligen fått strykmani. Allt skall helt plötsligt strykas. Förut har jag bara strukit skjortor, kökshanddukar och dukar. Nu stryker jag ALLT! ;)
Picnickorgen lät ljuvlig. Själv skall jag sätta mig i trädågården nu med bok, kaffe, isvatten och GLASS!
Kram!
 

verkar vara en tvättdag :-)

Skrivet av  Maria bf 31/8
Har åxå spenderat dagen med ett antal turer till tvättis, roligare kan man ha det i denna värmen :-(
 

Artiklar från Familjeliv