Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*Dansar indiandans*

Skrivet av Vivi bf 24/8
Så glad idag!! =)
Jobbar sista dan på MINST 1,5 år! Såå skönt, trodde aldrig denna dag skulle komma men nu när man ser bakåt så har det gått fort, ruskigt fort!
Jobbar till 14,30 och sedan tar jag mej från Spånga till centralen och hopppas på att lyckas hitta de andra fikasugna bussfolket för samåkning ut till waldemars udde.
Ha en underbar dag alla!

*kramar*
Svar på tråden: *Dansar indiandans*

Grattis!

Skrivet av  Thomasina
Såååå skönt!

Ha en underbart mysig fika! Och belöna dig med något riktigt smaskigt. =)
 

Jag dansar med!

Skrivet av  Nr2, bf 4/9
Sista dagen för mig också! Tjohoo!!!
Och idag har jag påbörjat den åttonde månaden så det blir långledigt innan bf!
Kl.15 åker jag hem, håller på att rensa datorn och packa ner privata grejer. Ska också bära upp material på jobbets vind.
Ha så trevligt på fikat! Önskar jag kunde vara med men bor lite långt borta...
Nästa vecka måste det fina vädret börja för då är ju vi lediga!!!
 

Grattis till dig med!

Skrivet av  Thomasina
Låter som en höjdardag! Kramis!
 

Visst e

Skrivet av  Vivi bf 24/8
det en härlig känsla! känns visserligen lite vemodigt mne mest underbart!! =)
 

Grattis till dig också! *imt*

Skrivet av  miapia bf 19/8
a
 

åhh

Skrivet av  Malin v33 bf22/8
vad skönt. så nu är det dax att åka upp till norrland då?

jag tänkte ta någon buss runt 15,30 så vi kan väl ses och hoppa på samma?
 

Jaa Tack!

Skrivet av  Vivi bf 24/8
Möter gärna upp någon på centralen för annars e nog risken stor att jag aldrig kommer till fikat, gått vilse nånstans eller så!! =)

Läste igår om att bussfolket samlas för bussen som går 15,30 på klara vattugränd (var de nu är!!)!? Ses där?

Jepp, norrland väntar. Vi har dock inte bestämt om vi åker i morron, sön eller måndag.
Upp till norrland å värmen, var +29 igår. Lite väääl varmt för min smak men.....
 

vad

Skrivet av  Malin v33 bf22/8
vattugränd står för vet inte jag heller, men bussen går utanför Åhlens, fast på andra sidan, så vi kan väl mötas där vid 15,30?
 

Ok

Skrivet av  Vivi bf 24/8
Jag är där till 15,30!

Ses "snart" då!
 

Hotel continental

Skrivet av  Vivi bf 24/8
istället Malin? Ses vi där till 15,30??

 

VIVI

Skrivet av  Malin v33 bf22/8
ja det blir bra, vi går dit vi med så vi kanske får sitta =)
 

Sitta i knät på varandra, annars?! ;o) IMT

Skrivet av  Ann m Lovisa & Knytt, bf 10 aug
**
 

ja vi får nog göra det, eller turas om =) *imt*

Skrivet av  Malin v33 bf22/8
..
 

Ses

Skrivet av  Vivi bf 24/8
där då till 15,30!!

 

Bussen

Skrivet av  Thomasina
Nu ska jag ju inte med, men jag antar att ni ska ses vid "den vanliga" busshållplatsen? Dvs. den som ligger på Klarabergsgatan, mitt emot Åhléns City. Och då är det ju inte svårt alls att hitta! Det är alltså hållplatsen vid FöreningsSparbanken.

Där går i alla fall 47:an, så hittar du inte de andra tjejerna kan du ta bussen därifrån!
 

Nångång

Skrivet av  Vivi bf 24/8
ska jag förhoppningsvis lära mej hitta i den här j-a stan nångång!! Lokalsinne som en guldfisk i en glasburk, simmar ett varv och minns inget mer så jag tar ett varv till...... =))

 

Mittemot hotell Continental...

Skrivet av  Ann m Lovisa & Knytt, bf 10 aug
...som ligger mittemot Centralstationen, kan man säga! Det är HELT OK att kliva på mittemot Åhléns City också, som är nästa station - det blir bara sämre med sittplatser då, eftersom alla turister går på där... :o)

Ann, som släpar med sitt ättelägg igen, om det är OK! "Åka tåle, åka tåle!" ;o)
 

sant!

Skrivet av  miapia bf 19/8
och vi orkar nog inte stå ända till Waldemars udde... Inte jag i alla fall!!!
 

I know the feeling!

Skrivet av  Carina
Underbart skönt var det att gå hem förra fredagen och veta att det dröjer lääääänge innan man ska jobba igen! Har börjat få lite balans i sovandet. Lägger mig hyfsat på kvällen (mest för att T måste göra det eftersom han jobbar) och vaknar av mig själv före 9 i alla fall.

Själv kommer jag nog att promenera ut till träffen. Hatar att åka 47:an, speciellt nu i turisttider. Eller kanske skulle man "grunda" med en fika på spårvagnen...? Hm, vi får se. Vi syns i em!
 

Har en hel vecka kvar

Skrivet av  Ella bf 27/8
innan man får semester, det känns lite segt!!
Men jag väntar in det fina vädret och det kommer nog att bli lungt under nästa vecka!
Kram på alla magar!
 

Härligt!!! Grattis!!!

Skrivet av  miapia bf 19/8
Visst är det en underbar känsla! Ska inte heller jobba på 1,5 år... Men det känns lite mysko också! Vi ses vid bussen! Kram