Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*steker pannkakor*

Skrivet av miapia bf 19/8
och jag kan säga att det var ingen bra idé att skutta in på fn mellan varven, för jag har redan slängt upp två pannkakor på tallriken utan att vända dem! När de är klara ska jag ta med mig dem ut på gården och så blir det lunch "i trädgården" idag! Myspys!

Sambon ringde och väckte mig förut och berättade att nu hade han varit och hämtat sin tjänstebil =) När han kommer hem från jobbet ikväll ska vi ut och cruisa i vår nya Toyota! Vi måste dock åka tillbaka med den någon dag eftersom de inte hade kunnat koppla ur airbagen fram (det krävdes tydligen några specialverktyg som de inte hade hemma).

Bilproblem av lite roligare slag har vi dock. Sambon har lyckats fixa ett tillfälligt dubbelt parkeringstillstånd under juli (man får bara ha ett per hushåll) eftersom han inte lyckats sälja sin bil än, men marknaden är tämligen död såhär års... Någon som är intresserad av en Volvo med pyttelitet bagage??? Passar utmärkt för en barnfamilj! *s*
Svar på tråden: *steker pannkakor*

Du är för söt!

Skrivet av  Thomasina
Du har verkligen fått upp farten för pannkaksstekandet! =) Du kommer ju bli en alldeles suverän mamma ju! ;) Lunch i trädgården låter jättemysigt. Själv ska jag nog unna mig en yoghurtglass i parken när mina fötter svalnat av lite..
 

Mmmm.

Skrivet av  Lina v.36
Gott med pannkakor ute på gården. Kom precis in efter att ha varit ute med Elin och hennes kompis. Hungriga var vi och snabbt skulle det gå. Det blev en risifrutti och en smörgår. Hade hellre velat ha pannkakor!

Roligt med ny bil! Jag älskar Toyota bilarna. De är så bekväma att köra och snygga är de också.