Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*svettas*

Skrivet av Leila bf 27/8
ja nu hittade solen till malmö också så jag tänkte jag skulle passa på och sola lite (inte magen) så jag gick ner och satte mig på gården. Jag klarade sitta där nere i 35 min sen var det alldeles för varmt. Brukar aldrig svettas annats men nu svettades jag på alla möjliga konstiga ställen. Ja så det blev inte så mycket solandes. Kan ju också säga att det är helt vindstilla på gården och vi har inte ett moln på himlen.
Svar på tråden: *svettas*

mmm samma här...

Skrivet av  ~zilla m.Aurora-99 o flickan v 35~
känner mig så himla äcklig. Svettas otroligt mycket i ljumskarna. *blääääääää* tycker jag *ler*

Nu har Björn fyllt Auroras pool så jag ska sitta o sola brevid den o vara beredd att kasta mig i där *S*

 

Lika underbart

Skrivet av  Louise, bf 6/8
väder som här och jag har ändå letat mig in i lägenheten igen =(.. Klarar inte riktigt av värmen som det blir när det inte blåser.. I vanliga fall brukar vi ju åka ut med båten och då känner man liksom inte av värmen...

Och svettas ska vi inte tala om.. tycker jag har svettats hur mycket som helst i flera månader!

Men man ska inte klaga! Det är ju egentligen det här vädret som man verkligen vill ha =)!
Kram!
 

Artiklar från Familjeliv