Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*pust, flämt, flås*

Skrivet av Vivi bf24/8
Måste erkänna, skulle inte falla i gråt om den regnade 2 dagar nu! Är ingen sommar/sol fantast i vanliga fall heller föredrar vintern så denna sommar känns!! Nåja, de blir nog bra.
Har tyvärr fått svullna fötter sista dagarna, misstänker att det beror på värmen. Jobbit, blev att köpa nya skor idag.
Såg att de kommit några fler beppisar, kul! De är inte lång tid kvar för oss nu, hjälp.... Fast de e ju klart, lite sent att dra sej undan nu!! =)
Fick höra nått jättekul idag! Min bästa kompis sedan barnsben ska ha barn nästa år! Ketchupeffekten, först har ingen barn å sedan är alla på g!

Ha de bäst allihopa å ta hand om er!
Vore kul med en fikaträff men lite långt å ta sej ner just nu!! =)
Kramar & klappar på magen.
Svar på tråden: *pust, flämt, flås*

Hallå tjejen...

Skrivet av  Veronica bf 29/8
Började just undra vart du tagit vägen... Har ju inte sett ngt från dig på länge, började misstänka att bebis kommit redan =)
Jag har oxå svullnat om fötter o vrister, ser inte alltför kul ut!
Kul med kompisar som oxå får barn! Bor de i sthlm, eller bor de "där uppe" ? Har en kompis som försöker bli med barn, men det verkar svårt tyvärr, jag lider med henne...

Ha det bra uppe bland myggen =)
 

hallå

Skrivet av  Malin v36, BF22/8
tjejen. kul att höra av dig. håller med om att det är varmt, går numera naken hemma, kan inte ha något på mig, det bara rinner svett. =( hinner bara komma ut från duschen så känner jag mig klibbig. mina fötter har oxå svullnat, inge kul, men nu har jag inte lika ont i dom iallafall, det är skönt.

kram
 

*fniss*

Skrivet av  miapia bf 19/8
Ja, inte åkte du upp till Norrland och kylan inte... Måste vara en rekordsommar ni har däruppe!
 

Artiklar från Familjeliv