Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hur blir det med bad imorgon?

Skrivet av Veronica bf 29/8
Hörde att Thomasina och Anna bf 18/8 pratat om bad imorgon... Har ni planerat nåt mer än så =)
Svar på tråden: Hur blir det med bad imorgon?

Bad it is!

Skrivet av  Thomasina
Så tillvida att vädret är fint imorgon dvs...

Men kan vi inte prelboka Eriksdalsbadet kl.12? (Jag kanske är där tidigare, men då behöver man inte känna sig stressad iaf.)

För alla andra intresserade kan jag berätta att man på Eriksdalsbadet för en 50-lapp får bada utomhus, tillgång till omklädningrum och toaletter. Enkel mat finns att köpa, och en bra glasskiosk! =) Tyvärr måste man sitta på gräsmattan, så dåliga fogar kan få det lite problematiskt. Likaså solkänslig hud, det är ganska ont om skugga har jag för mig.
 

Bra

Skrivet av  Veronica bf 29/8
Då ses vi troligtvis imorgon...
(Nu ska jag åka till HM o reklamera min bikini som jag köpte, spännet har redan gått sönder!)
 

Känner mig lite ...

Skrivet av  Anna bf 18/8
dum nu men jag måste nog säga att jag inte kan i morgon. Vi tänkte åka till svärföräldrarna i morgon fm. Får passa på nu innan bf för sedan vet man inte riktigt när det blir av. Får passa på medans man orkar och vågar inte planera in något i nästa vecka med dem... man vet ju aldrig. :)

Bli inte arg nu T och V... :)

Anna panna :)
 

*Grrr*

Skrivet av  Veronica bf 29/8
Hehe...klart jag inte blir arg...
Vet ärligt talat inte om jag ska åka heller, har haft hela denna dagen på stranden, med trasig bikini, och sen 2 timmar i farsta för att hitta en ny.
Jag är helt slut nu!

Vi får ta fika nästa v istället!
 

såg dessutom på tv 4

Skrivet av  miapia bf 19/8
att det verkar bli regn i morgon! Var inte arga på anna panna! :)
 

gulle du som försvarar mig :)

Skrivet av  Anna bf 18/8
jag har dessutom ganska ont i mina vrister och fötter för jag har bundit en del vatten de senaste dagarna. Har svårt att gå längre sträcker.

Anna :)