Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*funderar och fnurar*

Skrivet av Mia m Rebecca 23/7-03 (J-00 o D f/d-02)
om jag vill göra våra dopinbjudningar själva, vars köper jag då snyggt papper? Gallerix? Känns som jag är helt lost idag i mina funderingar... Dopet är bokat iallafall... 15/11 är det dags.

Kram
Svar på tråden: *funderar och fnurar*

Svanströms

Skrivet av  miapia med August 19/8
har jättemycket fina papper, i alla fall vid Fridhemsplan, men andra stora butiker borde ju också ha!

Själv tog jag faktiskt vanliga ljusblå papper och söta klistermärken... Jämfört med alla er andra låter det ju skittrist... Men det blev fint ändå. Själva inbjudan är skrivet som ett brev från August. Tänk vad en så liten kille kan! ;)
 

Mmmm just det...

Skrivet av  Mia m Rebecca 23/7-03 (Jonathan, David)
det var ju ett alternativ till. Vi får se om jag orkar göra nåt, dom man kan köpa färdiga är ju rätt så snygga dom med
 

Kreatima! (igen)

Skrivet av  Thomasina med Celia 22/8
Kreatima på Sveavägen, fd. Dekorima har bra papper(tycker jag) i olika tjocklekar.

Hihi, det blir samma dopdag som Celia! Har en känsla av att det blir många augustibebisar som döps i november.

Kramis!
 

Samma dopdag som vi =)

Skrivet av  Veronica med Saga 3/9
Jag har gjort egna dopkort. Köpte papper på panduro. Köpte oxå ett klichéblock som man kan göra sion egen stämpel med. Så Sagas fot är nu på framsidan i guld, innuti har jag bara skrivit med guldpenna.
 

Artiklar från Familjeliv