Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

- Yoho! - Ahoy? :D IMT

Skrivet av Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 aug 2003
**
Svar på tråden: - Yoho! - Ahoy? :D IMT

TITTAR ni inte på BBC Prime?! :D

Skrivet av  Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 aug 2003
Det finns ett barnprogram där det är små pirater som BARA säger "yoho" och "ahoy", fast med en massa olika tonlägen beroende på vad situationen är, och vad de pratar om. Erik och Lovisa gillar det skarpt! ;o)
Det var på när jag skrev inlägget, helt enkelt... :o)
 

Tänkte att

Skrivet av  Cathis m. Didrik
nu hänger jag verkligen inte med längre. Trodde det var ett nytt hippt uttryck! :-)

Kram!
 

Ungefär så tänkte jag med och

Skrivet av  Sofia med Saga 7/8
vi har inte BBC prime så det har vi aldrig sett.
 

Den kanalen tittar vi på jämt...

Skrivet av  lilla A m Emmy 030825
Men piraterna har vi missat,
däremot gillar jag deras fullständigt sanslösa inredningsprogram, som går varje förmiddag!
Det krävs nog en Engelsman för att på fullt allvar dekorera sitt hus med _låtsas_-öppnaspisar???

Men det är underhållande, det är det!!
 

Britter och heminredning...

Skrivet av  Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 aug 2003
...är något som inte alltid verkar gå ihop, nej! :D Jösses, vad fult de kan få till det ibland!?!
Begriper inte hur, för de som gör det i svenska program tycker jag alltid lyckas.
Men speciellt "Home invaders", eller vad det heter, när de släpar fram vad man själv har hemma och glorifierar det, är ju oslagbart! Brr! ;o)

Kul att äta frukost till efter dagislämningen i alla fall!

Kram!

Ann
 

Älskar house invaders

Skrivet av  Anja med Tim 21/8
Och så gillar jag de dära Big Strong Boys (fast jag kanske tittar mer på dem en på inredningen de gör).

Nej de kanske inte lyckas så bra jämt med inredningarna men jag älskar att titta på programmen ändå. Det är kul att se hur det ser ut hemma hos folk helt enkelt. Ett engelskt hus ska ha en öppen spis, så är det bara.
 

:o) Japp!

Skrivet av  Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 aug 2003
Och ett hus där jag ska bo, också! Men det haaaar inte vårt lilla radhus... :o(

Jo, de ligger ju ofta efter varandra, inredningsprogrammen, så nog kan man bli mätt på dem efter någon timme...
Det där med muskulösa män har mina amningshormoner inte triggat på - får göra ett nytt försök, nu när hormonerna klingar av, då! ;o)

Just att få kika in hos folk, gör att jag gillar "Escape to the country" också! Kan mycket väl se mig i någon av de stora gårdarna de visar... :o)))

Kram på dig!

Ann
 

En av Mikas favoriter

Skrivet av  Anja med Tim 21/8
Vi tittar ofta på CBBCPrime. Bra för Mika att öva språket på också. Tim har ännu inte fastnat för något program fast han gillar en del signatur melodier.
 

Kan förstå det! Kul! :o) IMT

Skrivet av  Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 aug 2003
**
 

Artiklar från Familjeliv