Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*titt-ut*

Skrivet av Leila med Cassiopeja 29/8-03 + Bf 5/4-05
Saknar er...men har inget internet än =( men jag tror vi har det om en vecka.

Känns som man missar en massa om vad som händer med alla Ejas internetkompisar.

Eja är världens busfrö fortfarande, äter dåligt så det är fortfarande en liten tjej. Men glad för det mest vilket är härligt.

Jag hoppas verkligen att hon kommer ändra sömnbeteende innan nästa bebis kommer för annars kommer jag verkligen vara slut. Hon sover dåligt. Vaknar till flera ggr på nätterna oftast somnar hon om igen men annars får jag ta upp och mysa med henne tills hon somnar i min säng. Vi får väl annars ha sovrummet fullt av sängar så alla får sova ihop...kanske kan bli härligt.

Måste ju säga att Eja snackar maaassor, även om det inte är allt man förstår. Det roligaste jag tycker just nu är nöär hon säger "ko" på riktig skånska. Hihi låter så skoj när man är här uppe bland alla smålänningar.

Ska försöka läsa ikapp lite snabbt och så hur härligt liv ni har allihopa =)

*bamsekram*
Svar på tråden: *titt-ut*

Hej!

Skrivet av  Kicki med Moa 6/7-03
Tänkte på er igår o undra vart ni tagit vägen! Men nu när jag läste inlägget kom jag ju ihåg... =0)

Du ska se att både sömn o ätandet ger sig snart!
Härligt med pratglada barn!! Här finns en till! =0D

Kram Kicki
 

Hejsan...

Skrivet av  Sanna med Noah 22/7-03
det var ju ett tag sedan nu :-( Saknar er juuu. Skönt att ni har det bra i alla fall.
Kram på er!!
 

Hejsan!!!

Skrivet av  Nadia med Amelie 29/8-03
Vad roligt att höra från er. Vi har ju saknat er. Funderade på att skriva dig ett sms och fråga hur ni har det.
Du verkar må bättre nu. Trivs du bättre nu i Jönköping? ÖF är jättebra. Många barn och många mammor och pappor. Där kan man träffa andra föräldrar.

Amelie älskade också alltid ÖF, tyvärr är dagis inte riktigt lika bra. Det är inte alls samma sak. Du har säkert läst om det att det inte gick så bra idag på dagis. På andra sidan har det ju bara varit andra dagen, så man kan inte säga nånting än.

Önskar er lycka till med dagis-starten och hoppas att inskolningen kommer gå bra. Ejas stora fördel är ju att hon går. Amelie vågar inte släppa mina händer än och är därför väldigt osjälvständig nu, men hon lär sig nog snart.

Ha det så jättebra :-)

Hälsningar från mig, Amelie och David
 

Hej

Skrivet av  Cissi med Alva 030812
kul att höra från er. Hoppas att du mår bättre nu.
Kan förstå att det är härligt med skånskan bland all småländska.

Hoppas att deet löser sig med sömn och mat.

Kramisar