Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Julklapp till ÖF-fröknar?

Skrivet av Tessie m Celia aug-03
Kan det vara nåt? På fredag har vi avslutning på ÖF med dans, sång och gemensam gröt/skinklunch. Då det ju är sista gången jag går dit (även om Celia fortsätter där i 1,5 år till typ) och det dessutom är jul funderar jag på om det kan vara ok att komma med en liten present till fröknarna? Och har nån tips på vad det skulle kunna vara?
Svar på tråden: Julklapp till ÖF-fröknar?

Ja, klart!

Skrivet av  Karolina med Isak -03
Vår "Klapp och Klang"-ledare fick presentkort på varor på en fin fiskaffär i kvarteret. (Inte av mig, tyvärr.) Klart annorlunda men hon blev jätteglad. Själv har jag slut på idéer men det är väl fint att visa sin uppskattning med en liten present.
 

Baka nåt gott

Skrivet av  Natali med Lucas-01 & Sebastian -03
Det är ju du duktig på. Lr kanske varsinn julblomma. Jag har bakat rocky raod fudge till fröknarna på Sebbes avd och köpt söta sakar till.
 

Tack!

Skrivet av  Tessie m Celia aug-03
Har bestämt mig för att de får antingen hemmagjord chokladtryffel alt. hemmagjort vaniljsocker i fina burkar med juteväv och röda bomullssnören. Tack för idéer och råd! :)
 

Det är väl trevligt!

Skrivet av  Mia med Charlie + bf 19/3-05
Ser att du redan bestämt dig & det verkar väl vara toppen presenter. Själv så kommer jag att köpa nån julblomma till C´s dagmamma tror jag...

Du förresten, kommer S vara hemma nu i 1,5 år eller ska du vara hemma något mer?
Kramen M
 

Inte hemma mer.. :(

Skrivet av  Tessie m Celia aug-03
Ledsen, du får nog hålla till godo med S! ;) För jag har inte planerat att vara hemma nåt mer, snyft... :( Utan det blir S och sen mamma som tar hand om Celia till treårsdagen då det antingen blir förskola eller möjligtvis hemma med mig och med syskon om vi känner oss redo för det. :)
 

Helt ok!

Skrivet av  Mia med Charlie + bf 19/3-05
Tycker att S är en trevlig kis så vi ska nog kunna få roligt tillsammans. Tråkigt att inte få träffa dig så ofta längre dock (som om vi gjorde det nu *skrattar*...)

När börjar du arbeta nu då?
 

10:e januari..

Skrivet av  Tessie m Celia aug-03
Så ska vi ses får vi göra det snart! :) Är ni hemma och lediga nästa vecka förresten, dvs. före jul? Både jag och S har semester från fredag och jättelust att ses! :)