Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jippiie! Min nya vagn (Explorer) står i hallen...

Skrivet av Mia med Charlie + bf 19/3-05
Åhh, nu har min nya vagn kommmit! En Explorer ifrån Phil & Ted. Här kan ni se mitt underverk:

http://www.familj.nu/skrutt/bilder/explorer.gif

Är såå glad & nöjd! Budfirman ringde vid 11-tiden & frågade om de kunde komma. Straxt efteråt ringde det på dörren. Tyvärr fattas det en del, den delen som gör att man kan ha två barn i vagnen men vi har mailat företaget & hoppas på att vi ska få den så snart som möjligt. Men annars så är den såååå fin! Har t om provat att köra den i vår hiss, vilket var ett av huvudskälen till att vi köpte just den här vagnen. Smidig & lätt (endast 10,5 kg).

Åhh, vad det är härligt just nu!
Kram Mia
Svar på tråden: Jippiie! Min nya vagn (Explorer) står i hallen...

Oj, va skoj att den kommit!

Skrivet av  Pernillla & Johannes 31/8-03
Ser verkligen cool ut!

Kram
 

Visst!

Skrivet av  Mia med Charlie + bf 19/3-05
Åhh, vad du måste längta efter att få klämma på din nya vagn. Ni åker snart va? Kanske t om i januari?

Kram
 

Vi åker 1 feb! Ihhhha :)

Skrivet av  Pernillla & Johannes 31/8-03
Och vagnen är redan köpt så jag tittar ibland på fotona och suktar lite ;)

Kram

 

Vad spännade!

Skrivet av  Mia med Charlie + bf 19/3-05
Lite avis är jag i alla fall. Min vagn kom ju ifrån Nya Zeeland & jag var såå sugen på att sticka dit & hämta den själv ;)
Men 1:a feb är ju snart! Häftigt! Kläm & sukta du, snart har du den i dina händer...

Kram Mia
 

Snygg och cool vagn!

Skrivet av  Anna med Isak 29/8-03
Nyfiken på varför du byter? Är det för att Charlie också ska få plats?

kram
 

Japp!

Skrivet av  Mia med Charlie + bf 19/3-05
Tänkte först köpa till en syskonvagn men den går inte in i vår hiss. Stockholmsmått eller inte vår hiss är liten!

Den här vagnen är lika bred & lång som Novan men mycket lättare (10,5 kg). Dessutom så får båda barnen plats även då den lilla fortfarande är spädis...

Kram Mia
 

Låter ju superbra...

Skrivet av  Anna med Isak 29/8-03
Var har du köpt den? Något att ha i baktankte... och nej jag ÄR inte gravid.. *ler*
 

åh

Skrivet av  Maria med Albin - på tillfälligt besök i skolan -
jag är så nyfiken på att se den live och få känna och klämma lite ;-)

Börjar fundera på hur vi ska göra, jag är egentligen inte så sugen på syskonvagn, om man inte tar en tur till USA och köper en UJ då, men risken är ju inte så stor (jag har ju inga syskon så långt borta ;-)

Kram och grattis till nya vagnen!
 

Artiklar från Familjeliv