Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Fler barn med klara favvisar ??

Skrivet av Jenny m. Tuva-0101 & Theo-0308
Theddyn verkligen ÄLSKAR Pippi. Kommer med filmerna i gång i kvarten o vill se, o då speciellt de gula pippifilmerna. O när jag väl sätter på filmen kan han sitta blixter stilla o titta en hel film, vilket han inte gör med någon annan av Tuvas filmer. Men jag får lite dåligt samvete, känns inge bra att han redan gillar filmer. Fler som gillar att titta på film ??

Kramiz
Svar på tråden: Fler barn med klara favvisar ??

Här är det Byggare Bob

Skrivet av  Sofia med Saga 7/8-03
som gäller har sett den film som Saga fick i födelsedagspresent säkert 100 gånger sen dess, som tur är vet jag att det kommer en ny med tomten. Det är inte så kul som vuxen att se filmen så många gånger.
 

Nemo...

Skrivet av  Tessie m Celia aug-03
Celia tjatar från morgon till kväll om "mmmmo". Kommer med fjärrkontrollen och säger "mmmo" uppfodrande. När jag säger nej går hon till S istället.. *ler* Jag gillar inte att hon tittar på film och funderar allvarligt på att slänga ut TV:n för att slippa tjatet.. Men samtidigt är det ju kul att hon gillar nåt, även om vi kan filmen utan och innan.
 

Då skulle

Skrivet av  Veronica med Saga 3/9-03
ju hon komma hit o se Sagas jättenemo =)
 

Hon skulle smälla av!

Skrivet av  Tessie m Celia aug-03
För hon bara äääälskar allt med Nemo. Fattar inte att hon inte tröttnat än...
 

Traktor Tom

Skrivet av  Anna med Isak 29/8-03
gillas skarpt. Går på Nickelodion kl. 8-8.30 varje dag. Byggare Bob har han sett någon gång och verkar också gilla den. Sedan är Teletubise en klar favorit. :)

 

Jo

Skrivet av  Veronica med Saga 3/9-03
just nu är det allram och höjdarna kvart över 7 varje morgon. Annars gillar hon alla program med "dockor",typ nalle har ett stort blått hus. Fast hon kollar sällan på tv, det är bara allram på morgonen nu som är ett måste =)
 

Pingu

Skrivet av  Susanna med Tova -03 & Torkel 04116
Det lilla Tova tittat på Tv så är det Pingu som hon gillar.Ja just ja Vänner är även uppskattat. Jag tittar nämligen på det när jag ammar och då sätter sig Tova i fotöljen brevid och tittar. Har jag ammat klart och sambon tagit torkel så klättrar TOva upp i famnen och så tittar vi klart på avsnittet.
 

Monsters inc

Skrivet av  Lisa m Love-03
tecknad film från Disney/Pixar - superfavorit!
Har inget emot lite tv-tittande ibland, vår kille är ganska aktiv så en lugn stund i soffan ibland med tecknat eller en bok känns bara bra.
 

Nalle har ett stort blått hus

Skrivet av  Natali med L-01 & S-03
Är Sebbes favvis. Uppäckte detta då "Nalle har ett stort blått hus" går på Disney channel på förmiddagen. Han fullkomligt älskar den, dansar o klapapr händerna. Julkalendern är oxå en klar 2:a. Lucas var INTE intresserad av TV vid samma ålder.
 

Artiklar från Familjeliv