Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Lite gnäll från mig...

Skrivet av Anna-Maria med August 19/8
Det är trivialt, jag vet, i jämförele med allt hemskt som några andra av er måste gå igenom just nu, men... Det har gått magsjuka på Augusts dagis i nästan två månader utan att han blivit sjuk, så VARFÖR ska han nödvändigtvis snappa upp den just NU??? Han lär väl vara frisk på julafton, men frågan är om vi är det... (Ärligt talat - hur stora är oddsen... Jag var magsjuk på hans ettårsdag!!!)
Svar på tråden: Lite gnäll från mig...

Näee....

Skrivet av  Tessie m Celia aug-03
Stackars, stackars er! Fy vad jobbigt.. Och magsjuka, det som är det hemskaste av hemska. Sitter själv här med antagligen halsfluss (jag vet - igen!!) men det kan man ju medicinera bort och iaf orka nån halv julafton. Stackars er, och tummar för snabbt tillfrisknande och inget insjuknande för resten av familjen.
 

näe

Skrivet av  Maria med Albin-03 + bf 9/7
det är aldrig trivialt med magsjuka, det är nåt av det värsta som finns :-(

Kram på er och hoppas ni blir friska i tid nu och att ni andra slipper det!

Krya-på-kram från oss!
 

Men NEEEJ

Skrivet av  Anna med Isak 29/8-03
jag håller tummarna för att ni ska klara er och att August blir frisk och mår bättre snart.

Stor kram
 

Näe! Och det var ju

Skrivet av  Pernillla & Johannes 31/8-03
det du pratade om i fredags att han bergis skulle bli sjuk nu, när han varit så frisk resten av terminen, så typiskt!

Hoppas ni andra klarar er!
 

Nej, va typiskt!

Skrivet av  Kicki med Moa 6/7-03
Jag kan bara skicka ((( stooora )))
Krya-På-Er-kramar! :0)
Hoppas ni inte blir sjuka till jul!

Kram Kicki
 

Gaaaah

Skrivet av  Natali med L-01 & S-03
Sebbe kräktes i fredags men det verkade vaar en engångs grej för han var till dagis idag igen...Hoppas ni slipper bli sjuka!!
 

Tack söta ni

Skrivet av  Anna-Maria med August 030819
för alla sympatier? Ja, visst är det typiskt! Han har varit frisk hela hösten och så bryter han trenden med magsjuka i julveckan!!! Han mår i alla fall mycket bättre nu.