Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

pappa har fått en hjärtinfarkt

Skrivet av marie med Elvira 030806
igår, en medelstor och han mår bra men det känns ändå som om julen blev rejält avslagen. Han kommer även bli kvar på sjukhuset över julhelgen så jag ska skicka ett julkort till honom idag och hoppas att det hinner fram.

vill önska alla en god jul och jag hoppas att ni får det trevligt.... detta blir mitt sista inlägg här på ank aug 03 eftersom jag inte tycker sidan ger mig nåt. då jag inte är en av de som träffas IRL så blir/känner jag mig ändå bara utanför.

ha det bra/marie
Svar på tråden: pappa har fått en hjärtinfarkt

Nää...

Skrivet av  Mia med Charlie [-03] + bf mars
Vad tråckigt! & till julhelgen & allting. Hoppas att kortet kommer fram, skicka med ett vanligt frimärke bara så kan man ju alltid hoppas.

Vad ledsamt attdu känner dig utanför. Jag har visserligen träffat en del av dem härinne från Stockholm men har inte träffat någon den senaste tiden, sen i somras typ. Charlie går ju numera hos dagmamma & det känns som om min ork har trytit ordentligt. Vad tråckigt att du ändå inte känner att du får ut någonting ifrån snacket. Välkommen tillbaka om du känner för det längre fram...

Trevlig julhelg!
Kram Mia
 

Oj, vad jobbigt!!!

Skrivet av  Mysmamman m M-01 & Agnes-03
Vilken tur i oturen att din pappa mår så pass bra ändå.

Förstår att glädjen över julhelgerna kommer lite i skymundan nu men hoppas att ni får det så bra det går i alla fall!!! Klart att julkortet kommer fram i tid *hoppas*, det var en fin sak att tänka på mitt i alltihopa tycker jag.

Hoppas att din pappas tillfrisknande går fort och att han får komma hem igen snart.

Angående att du ska sluta skriva här: det tycker jag är jättetråkigt!!! Det ska finnas plats för alla här oavsett hur mycket eller hur ofta man skriver. Jag skriver säääällan men läser varje dag och uppskattar ALLA inlägg oavsett vem som skrivit. Önskar att du tänkte om och fortsatte skriva härinne, det vore riktigt trist om vi blev ännu färre... stanna ett tag till!!!

Dessutom måste du berätta om din pappas tillfrisknande, eller hur :o)

God jul på dig och din familj!!!!
 

Skrivet av  Tanja med Ninja-Linn 12/8-03 + bf 13/4
Det va verkligen trist att detta skulle bli ditt sista inlägg!

Hoppas att din pappa repar sig bra. Och snart får komma hem!

Gos Jul och Gott Nytt År!
Många kramar från Tanja & Ninja-Linn
 

Å nej va jobbigt!

Skrivet av  Pernillla & Johannes 31/8-03
Hoppas han mår bättre snart.

God Jul

Kramar
 

Så jobbigt!

Skrivet av  Humlan med Elias 18/8
Förstår att julhelgen får sig en liten törn, men skönt att det ändå gick bra!

Nej, om det inte ger dig nåt att skriva här ska du ju naturligtvis inte göra det, då stjäl det bara din tid.
Men den lite "tycka synd om sig själv"-tonen i din mening köper jag tyvärr inte. Majoriteten här på sidan träffas INTE irl. Kanske kan va bra att tänka på, eftersom de flesta som skriver är i samma sits som du. Själv har jag inte träffat nån sen i somras. Men jag tycker det är jätteroligt om folk här träffas, det är ju jättepositivt! Så där förstår jag dig inte alls.

Jag vill också önska dig o familjen en så mysig jul ni bara kan få, efter omständigheterna.

God Jul och ett Gott nytt 2005!

Maria
 

Jobbigt!

Skrivet av  Josefine m Junia 12/8-03
Men vad skönt att det gick så bra som det gick iaf. Hoppas att ni kan få en bra jul iaf.

Tråkigt att du känner dig utanför. Men merparten av alla som skriver på denna sida träffas väl inte IRL, så det borde väl inte spela någon roll? Men om du inte trivs så förstår jag, fast jag förstår inte varför IRL-träff skulle göra skillnad.


Ja, god jul och gott nytt år iaf!
 

Usch, vad jobbigt! Sköt om er! IMT

Skrivet av  Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 aug
**
 

Nej vad

Skrivet av  Anna med Isak 29/8-03
jobbigt.

Skickar kramar till dig och din familj.

 

Usch vad jobbigt!

Skrivet av  Anna-Maria med August 030819
och vid den här tiden på året dessutom. Hoppas han snart piggnar till!

Tråkigt att du inte tycker att vi kan ge dig något. Jag kommer att sakna dig! Jag har inte lika mycket tid att sitta här vid datorn sm förr och jag tillhör väl dem som träffar några irl, men tro mig, det finns MÅNGA här jag skulle sakna om de försvann, personer som jag inte har träffat - men ändå "känner" genom den här sidan!
 

Åhh vad hemskt!!

Skrivet av  Tessie m Celia aug-03
Hoppas att han snart mår bättre och att ni får en okej jul ändå. Kram!!
 

Huuu så hemskt

Skrivet av  Jessica med Frida
Och så jättejättetråkigt att du inte vill skriva mer. Jag har ju heller inte träffat någon irl, men tycker ändå att denna sida är super och till för alla.
Ditt nick är ju ett jag känner igen, så jag kommer definitivt att sakna dig!

Hoppas att ni ändå får en trevlig jul!

Kram!
 

Kramar på dig

Skrivet av  Sofia med Saga 7/8-03
vad jobbigt att din pappa blir kvar på sjukhuset över jul men skönt ändå att det inte var värre.