Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Gulliga ni!

Skrivet av S-J med Simon 28/8
Tack för alla välkomnanden :0)

Idag har Simon begått barnvagnsdebut. Trots högljudd protest åkte varma kläder, mössor och vinterskor på, och han sattes i vagnen. När vagnen började rulla blev han tyst..... och efter 5 minuter somnade han. Återstår att se om han somnade för att det var eftermidagslurstid eller om han helt enkelt är en vagnsovare ;)
Svar på tråden: Gulliga ni!

Sent välkommen från mig också

Skrivet av  Karolina med Isak -03
Spännande med barnvagnspremiär! Antar att Simon inte är så van vid vinterkläder om han är från Indien....

Kul med en ny på listan. Min son är fyra dagar äldre än din det bästa han vet är att bada och det värsta han vet är att ha vantar på sig. Välkommen hit!
 

Äntligen..får jag säga VÄLKOMMEN!!

Skrivet av  Benita m Jordan 011011 & Nike 030806
Vad underbart att ni änligen fått hem er son. Och han var ju gudomligt söt. Hoppas att du kommer trivas här hos oss.
Många kramar
Fd Benflizan
 

Passar på att säga...

Skrivet av  Lina m. Elin-99 & Adrian-03
välkommen hit! Alltid trevligt med lite nytt :o) Och stort grattis till sonen. Har varit inne och kikat på lite bilder, så sööööt så man smälter.

Har i ärlighetens namn inte varit sådär överdrivet aktiv härinne på sista tiden, men man är ju inte bättre än att man kan bättra sig.
 

Välkommen!!

Skrivet av  Pernilla & Johannes 31/8-03
Va roligt att du kommit hit :) Har kikat på lille gossen tidigar på "oäf" Så underbart fin :)

Härligt med vagnspromenad! To.m. Johannes somnar numera i vagnen, som annars varit en notorisk vagnsvägrare under sitt första år.

Kram
 

Åhh, välkommen hit!

Skrivet av  Mia med Charlie [aug-03] + bf 19/3-05
Välkomen hit till det här gänget. Jag har en Charlie som är född den 29/8-03 & väntar nu syskon till grabben i mars.

Vad mysigt med barnvagnsdebut. Min kille älskar att åka vagn, dock med stora protester innan vid påklädningen. Han kan ibland somna i vagnen innan vi kommit ut ur porten *s*.

Välkommen igen!
 

Ja, välkommen hem, Simon!

Skrivet av  Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 aug
Och Simons föräldrar! :o)
Jag som har tjatat på dig att skriva här, måste ju OCKSÅ säga hej ordentligt! :D
Vad härligt det låter, att han gillade barnvagnen så mycket! Han ÄR ju en sötsnutt, helt klart!

Hur känns det för er själva? Det måste ju vara omtumlande att landa mitt i en 16-månaders liv, hur väl man än har förberett sig? Och just i HANS liv!

Stor kram! Ser fram mot fler inlägg om Simons upptäckter! :o)

Ann
 

Sent från oss med..

Skrivet av  Jenni m. Tuva 0101 & Theo 0308
men välkommen hem. Såg Simon i den info för någon dag sedan, vilket super söt liten kille !! Skönt att ni satt på planet när flodvågen drog fram.

Kramiz
 

Åh, vill också säga välkommen hit!!!

Skrivet av  Humlan med Elias 18/8
Och grattis till föräldraskapet! Jag hamnade på din sida för längesen, så jag kände igen dig. När du skrev här häromdagen, så fastnade jag där igen, och hann inte skriva välkommen. Helt fantastiskt i flera bemärkelser!

För det första, underbart med er son som ÄNTLIGEN fick komma hem. Det måste vara en obeskrivlig känsla efter så lång väntan. Stort grattis!

Och så din viktnedgång, jag häpnar! Så duktigt kämpat måste jag säga! Mycket kul att se den stora förändringen i dina bilder. Beundrar de som lyckas!
Är inte själv överviktig, men har jättesvårt för att låta bli sötsaker...grrr!

Varmt välkommen!

Maria
 

Artiklar från Familjeliv