Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

ny rolig lek

Skrivet av fanny
Hallå alla kompisar jag har kommit på en ny lek, jag står på en stol framför handfatet i badrummet och leker att jag diskar. jag kan hålla på jätte länge det är så kul. Jag har fått en dagmamma som jag skall få börja hos i februari mamma säger att jag skall få roligt där med att hon kommer att ha ångest över att lämna bort mig. Vårat hus har gått i produktion och om 3 veckor kommer de och sätter upp det, tänk till sommaren skall jag få egen trädgård.
Blöta pussar Fanny
Svar på tråden: ny rolig lek

Åhh

Skrivet av  Tuffa Charlie
Låter jätteroligt att få plaska i handfatet sådär *avis*. Min mammma säger att jag i så fall skulle blöta ner hela badrummet, men det tror jag väl inte ;)

Jag går också hos dagmamma & trivs jättebra! Skrattar när jag kommer & när jag ska gå hem. Kunde knappast ha fått det bättre. Låter jättekul med en alldeles egen trädgård!

Många blöta nya-tänder-dreggel-pussar!
//Charlie
 

Å! DET är kul!

Skrivet av  Erik 13 aug 2003
Storasyster har visat mig den leken, och när jag inte får stå på pallen själv och plaska, så brukar jag bära dit saker att putta i handfatet, över kanten. Brgeiper inte varför mamma suckar så dannt!

Skoj med nytt hus! Mamma flyttade ut mitt och Lovisas lilla hus från hennes rum, så nu står det i hallen, och är igen en lika kul koja som under pappas datorbord och under diskbänken i köket. Eller bakom gardinen i vardagsrummet, eller...

Puss och jättekram med armar och ben!

Erik
 

Ja, det är superkul!

Skrivet av  Anna-Maria med August 030819
Fast mamma säger att nu får jag inte stå vid diskbänken fler gånger innan dagis... Hon tycker det räcker att ta på ytterkläderna!
 

Artiklar från Familjeliv