Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jag har närt en tjyv, vid min barm;)

Skrivet av Pernilla & Johannes 31/8-03
Tog en snabb repa in på vivo, till kassan betala och så ska vi gå ut. Johannes i sittyn, vad får jag se? Jo han har norpat åt sig ett paket tunnbröd! Det måste gått blixtsnabbt för jag hann inte se det :O Vi gick in och betalade det och jag har verkligen pratat allvar med Johannes nu, att man inte får snatta :) Han lyckades i alla fall ta ett paket mjölkfria tunnbröd så nu har han mycket nöjd gått runt här och mumsat på stöldgodset.
Svar på tråden: Jag har närt en tjyv, vid min barm;)

asg

Skrivet av  Anna med Isak 29/8-03
Ja vad gör man? :) Mjölkfritt tunnbröd? Var hittar man det? Märke?
 

Från pågens..

Skrivet av  Pernilla & Johannes 31/8-03
Innehåller inte mjölk, men det står att spår av kan finnas, antar att de tillverkar annat bröd med mjölk i samma fabrik, typ, så de måste väl varna. Johannes äter det ofta i alla fall.
 

Haha - det var väl inget!!! ;)

Skrivet av  lilla A m Emmy
När vi stod och valde kläder till en present på Åhléns passade Emmy på att stoppa hela vagnen full av T-shirts (hon bara tog tag och drog dem av galgen antar jag) som tur var stack det ut en prislapp från en av dem så jag kollade lite noggrannare vad hon hade bakom rygge (hon hade sovit tidigare så ryggen var fortfarande fälld på vagnen)

döm om min förvåning när det ligger typ 15-20 T-shirts där bakom henne!!! Vad hade man sagt om personalen stoppat en`??
"nä det var inte jag, det var BARNET" det hade dom nog inte trott liksom???
:)
Jag ryser vid tanken... Numera kollar jag alltid en runda i vagnen innan vi passerar larmbågarna...
 

Men jösses! Vilken

Skrivet av  Pernilla & Johannes 31/8-03
försekommen tjej:) Ja den hade inte varit så lätt att förklara bort :O

Väldigt lätt att själv nästan glömma grejer man lagt på sufletten på vagnen när man handlar, hjärtat i halsgropen flera gånger :/
 

*fniss*

Skrivet av  Karolina med Isak -03
han har bra smak den lille lymmeln! (Svågern min bakar hårt tunnbröd (mjölkfritt såklart.)
 

Mmm, låter gott!

Skrivet av  Pernilla & Johannes 31/8-03
Vilken snäll svåger :)
 

Sicken luring!

Skrivet av  Humlan med Elias 18/8
Ja, det gäller att se upp har jag märkt!

Maria
 

Det har hänt oss oxå....

Skrivet av  Natali med Lucas-01 & Sebastian -03
FAst för oss var den en gigantisk herrsko inne på Wedins. *asg* hihi det var bara att vända och lämna tillbax.
 

Haha

Skrivet av  Anja med Tim 21/8
Han vet vad han vill ha din lilleman.

Tim har faktiskt lyckats sno med sig en briotågvagn från OnOffs lekavdelning. Upptäckte det när vi kom hem och nu ligger den i min jackficka. Jag får väl försöka smyga tillbaks den vid något tillfälle.
 

Men Johannes!

Skrivet av  Anna-Maria med August 030819
Fy skäms! :) Ja, det ska börjas i tid...
 

Artiklar från Familjeliv