Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nyfrisörad!

Skrivet av Anna-Maria med August 030819
Åh! Ny frisör och ny frisyr och jag är ¨så nöjd och glad! äntligen har jag hittat en frisör som jg trivs med! hon kunde känna av mig exkt och hitta rätt frisyr och rätt färger! Jag är så NÖJD! Och inte blev det sämre av att komma hem och få omdömet "finaste klippningen jag sett!" av sambon! Nyfikna får kika in på Augusts hemsida där jag har lagt ut en bild på oss på framsidan: http://www.babyfriends.nu/medlem/augustw/

Och tack för sällskap hos frissan, lunchen och fikat, Astrid! Hoppas din P också blev nöjd över din nya, fina frisyr!
Svar på tråden: Nyfrisörad!

Härlig känsla!

Skrivet av  Vivi med Dennis 27/8
Å vilken skön dag ni verkar haft då....*inte avis alls* ;)
Å Grattis August på namnsdagen!

Kramar från oss
 

F-låt

Skrivet av  Vivi med Dennis 27/8
glömde, det var jättefint!
 

Jo, du!

Skrivet av  Anna-Maria med August 030819
Inte varje dag man unnar sig nästan en heldag hemifrån med sådana utsvävningar! :)
 

Jättesnygg frisyr!

Skrivet av  Sofia med Saga 7/8-03
Nu blir jag riktigt avis för en ny frisyr piggar verkligen upp i regnrusket.
 

Tack!

Skrivet av  Anna-Maria med August 030819
Och tack även för poseiberömmet nedan! *rodnar* Ja, ny frisyr piggar upp, verkligen! Men det var dyrt! Inget man unnar sig varje månad, precis!
 

Verkligen snyggt!

Skrivet av  Josefine m Junia 12/8-03
Jättesnygga färger också!
 

Tack själv!

Skrivet av  Astrid med Malin 0308 +bf 1/5
Det var en riktig lyckad dag! Jag åkte till outlet, köpte ingen overall, men ett par snickarbyxor till mig (245,-, jag kunde inte stå emot), och sedan tillbaka för att köpa overallen på KappAhl. Ett bekymmer mindre.

Här hemma fick jag kommentaren: Är du nöjd? (Svaret: ja) OK, jag kommer att vänja mig.

Snällt va? Men det var lite radikalt för min konservative man, han _kommer_ att vänja sig *ler*

Kram och trevlig helg!
 

Hehe...

Skrivet av  Tessie m Celia aug-03
Jaa, det var ju kanske inte kommentaren man önskat sig... Men du - det är säkert ursnyggt! Såg förresten själv när jag tittade på filmen från Celias första år att jag ju byter frisyr och hårfärg typ en gång i kvarten!! Och jag som tycker att jag jämt ser så tråkig ut... Snacka om att vara lättuttråkad och krävande vad gäller ombyte. Påpekade det för S och han suckade bara och sa att han har slutat bry sig om hur jag ser ut i håret, jag byter ju ändå efter en månad..

Kram på dig!
//Tessie, som ska till frissan imorgon *fniss*
 

Ursnyggt!

Skrivet av  Tessie m Celia aug-03
Passar dig verkligen! Och igen, lycka till med nätter och amningsavslut. Kram!!
 

Tjusigt!

Skrivet av  Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 aug
Helt klart jättesnyggt! :o)

Här börjar håret se lite ledset och slokande ut igen, men jag vet inte vad jag ska göra med det...
Fick en intensivtoning sist istället för slingor, men det gjorde inte mina tunna hårstrån tjockare som en färgning gör, utan mer bara mörkare... och lite "brända"... Funderar på om det går att lyfta bort den där tråkiga färgen på något sätt, och börja om på ny kula.
Klart man måste piffa upp sig nu när julen är över, det går mot ljusare tiden och du snart ska jobba mer på "riktigt"! Det var er väl förunt!

Kram på er!

Ann
 

Du är verkligen

Skrivet av  Anna med Isak 29/8-03
ursnygg i håret!!! :)

kram
 

Å, va snyggt!

Skrivet av  Pernilla & Johannes 31/8-03
Härligt med ny frisyr :) Hoppas på att få till en klippning nästa vecka, nu är det verkligen dags :/

Kram
 

men åh

Skrivet av  Maria med Albin-03 + bf 9/7
vad snyggt, nu måste vi ju snart ses igen ju så jag får se hur snygga ni blev båda två, i verkligheten :-)

Kram
 

Lite sent, men...

Skrivet av  Humlan med Elias 18/8
Sååå snygg du är!!! Skitsnyggt var det rent ut sagt!

Maria
 

Artiklar från Familjeliv