Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*blänger mot Värmland till* Har du skickat hit

Skrivet av Miko har fått något av Runa
Vakentrollet?! F har VÄGRAT sova de tre senaste kvällarna, somnade igår 23.30 och då gråtandes i "skov". Jag trodde nästan att ÖI kommit tillbaka för förutom att han inte tog sig åt öronen så betedde han sig likadant.

Idag har han inte sovit middag trots två försök varav ett var en promenad på en timme.

Vart ska _jag_ nu skicka trollet?

Skulle aldrig ha svarat dig igår! ;-)
Svar på tråden: *blänger mot Värmland till* Har du skickat hit

Va? Vem? Jag?

Skrivet av  Runa m Johannes
*ser oförstående ut* Vaddå sovtroll? Det är väl inget särskillt med Johannes sömn väl? Han sover förresten sedan 19.45, och det är väl inget konstigt med det? Små barn skal väl sova vid den tiden, iiiiiinget märkligt alls *visslar och tittar i taket*

Så trist att din lillkille inte vill sova, får hoppas att det är nåt övergående. Har hört talas om föräldrar som haft barn med det poblemet länge, verkar väldigt jobbigt *blinkar lite*

Kramar
R/E
 

Ja du!

Skrivet av  Miko
*viskar* Jag hörde talas om en som sov i vagnen idag. Vem det var säger jag inte *båda två har jag inte sagt att det var* ;-)

Trolleri trollera är det i den här åldern. Trixie slutade sova middag HELT när hon var 15 mån (sov två ggr/dag till 11 mån), E sov tre ggr/dag (16h per dygn *längtar tillbaka* *s*), F har bara sovit en gång per dag sen han var 6 månader så jag trodde nästan han skulle sluta nu men kanske inte. E sover fortfarande middag en gång per dag ibland (3ggr/vecka eller så).

Nu får jag väl på pälsen och ungen är vaken till 01 eller så (han somnade 21 igår *sa jag inte alls nu* ;)

 

Artiklar från Familjeliv