Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Några till scrapfrågor

Skrivet av Annika m. Robin 2,5år & Michelle 4,5 år
Har beställt några papper på nätet, och såg att bokia hade några få Sandylion papper!

Frågade dem på Bokia om de har några syrafria pennor och de påstod att de inte hade det, fast de har över 100 olika sorter! Så de borde ju ha några, bara att han inte visste om det.
Så kan ni tipsa om märke på pennor och vad de heter, så kan jag leta på egen hand. För det står ju ingen info på pennorna.

Och har ni nåt förslag på vad man kan göra för layout på ett sandylion papper med en massa fyrkanter i olika mönster, stjärnor, hjärtan, prickar mm.
Köpte dem bara för att de var så söta.
Svar på tråden: Några till scrapfrågor

Ja ZIG är syrafri

Skrivet av  Lena S m 4
de brukar ju alla bokhandlar ha i alla fall kalligrafipennorna, har älskat mina svarta just för att de varit så användbara, har en lista på syrafria pennor som jag kan maila dig men jag hittar den inte nu men försöker komma ihåg att leta bland allt sparat här på datorn i morron...
 

ÅÅÅH!

Skrivet av  Ami m Vidar
Tack för den infon! Jag har en massa Zig kalligrafipennor och jag har just börjat scrappa och i brist på vad jag visste var syrafria pennor så har jag använt dem. Nu kan jag använda dem med gott samvete. =) Vore underbart om du kunde mejla mig listan på de syrafria pennorna [email protected].
 

Artiklar från Familjeliv