Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Bilder till kalasinbjudan?

Skrivet av Tess med Tindra 020131 & Caspian 030427
Min lilla Tindra blir 3år snart och jag skall göra egna inbjudningar. Har du några fina bilder som du vill dela med dig av?

Eller har någon länktips där man får "låna" bilder?

maila mig!
[email protected]

tack sååå mycket på förhand!
Svar på tråden: Bilder till kalasinbjudan?

Hej!

Skrivet av  Genaro/Ingrid mfl
Har du något tema för kalaset?

Att klippa figurer på papper och klistra på kortet ger ju en rolig fin effekt. Speciellt om man blandar material.
Till Emelinas inbjudningar köpte jag minibebisar i plast och klistrade på. Det är också en variant.

Till 3-åringarnas i år hoppas jag att hitta ett bra sätt att skriva på ballonger och skicka ut (lova att inte skvallra ;) ).

Lycka till!
 

hej!

Skrivet av  Tess med Tindra 020131 & Caspian 030427
Nejjag har inget tema....det skall bara vara lite fint, hon älskar prinsessor och bebisar....hmm det enda jag kom på...och pussel! kanske en kul pusselinbjudan eller något?
 

Det vore något!

Skrivet av  Genaro/Ingrid mfl
Undras om det inte finns pusselbitar att köpa. Typ från panduro?
Eller så gör man inbjudningskort och klipper det i 4 bitar.

Har du kikat på cakesandcandy.se? Du vet att man kan göra tårta föreställande barbieprinsessa?
Engla är också prinsesstokig.

Berätta hur det blir sen! Alltid kul att få höra hur andra har gjort! Oavsett vilken nivå det ligger på ska tilläggas, själv önskar jag att jag var mer avancerad än jag är.
 

kan du inte bara

Skrivet av  Malin m felix 01 & frida 96
klippa ut en prinsesskrona av "fint" papper(ev dubbelvikt papper, så du får ett "uppslag") och skriva på (eller inuti)
Lite glitter oxå förstås!
Bilder är ju alltid svårt, jag har bara bilder på blommor eller mina barn!!! Inte så kul va ;o)
Illustrationer är ju en annan sak och de brukar ju en del dela med sig av!
Här har jag gjort (nu är det mest julkort)
http://hem.passagen.se/duvstedt/illustrerat.htm
 

Graphic Garden

Skrivet av  Tebe
Vill du göra det enkelt för dig, så skriv ut något från http://www.graphicgarden.com/
Kolla under Free printables, kanske Greeting cards. De flesta kan väljas utan text.