Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Adressfältet är borta! Hjälp! *ot*

Skrivet av Anja m. klåfingerNeo
Sonen har fibblat med datorn och nu är både adressfältet och det där nere borta, hur gör jag för att återställa??
Svar på tråden: Adressfältet är borta! Hjälp! *ot*

View

Skrivet av  Ejbe
Toolbars och sen address bar..... har du en svensk version så heter det nåt annat...
 

Om jag var luddig

Skrivet av  Ejbe
så beror det på att min lille precis somnade i famnen och jag skrev med vä pekfinger :-) *tänk va man lärt sig!* Du får säga till om du vill ha ytterligare förklaring.

/Ejbe (som skall passa på att duscha nu)
 

ööhh...

Skrivet av  Korkad Anja m. klåfingerNeo
var hittar man wiew då?
 

uppe till vänster..

Skrivet av  Kristina med Alma
där det står arkiv, redigera, visa (view).

har också bebis i knät, så det blir kort.
 

Nää, det brukar nog göra det...

Skrivet av  Korkad Anja m. klåfingerNeo
men det är oxå borta ;). Jag fattar noll, har dessutom just vaknat efter en tupplur så jag känner mig allmänt vimsig.
 

hmm...

Skrivet av  Kristina med Alma
har han tryck på nån F-knapp då så att internetrutan uppfyller hela fönstret? kommer inte ihåg vilken, men det kanske funkar att ctrl+alt+del och stänga av internet, sen starta om datorn och prova igen? eller så kanske det räcker med att bara slå av internetförnstret och slå på det igen?
alma har lyckats få internetrutan stor några gånger, men nu minns jag ju inte hur jag fick till det igen, men det var nog något sånt.. :)
 

F11 kanske? IMT

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
 

Nu är det fixat! Stort Tack!

Skrivet av  Korkad Anja m. klåfingerNeo
Han hade säkert tryckt på nån F knapp och jag vet inte riktigt hur jag fick tillbaks det igen men nu är allt som vanligt.

Tack och kram på er!
 

Artiklar från Familjeliv