Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

varför

Skrivet av anonym idag
ska alltid boföräldern kunna bete sig hur som helst. vi hade för en gångs skull bestämt att vi skulle köpa enjulklapp tillsammans till vår son. pojken bo rhos honom.vi bor 100 mil från varandra.det va hans jul och nyår. jag har ringt flera gånger. han svarar inte och ringer inte tillbaka.fick äntligen tag i honom dagen före julafton.jag frågade honom hur det skulle bli.hade ju inte skickat upp något eftersom han innan tyckte det va så bra förslag (det e alltid jag som betalt mobilerna innan). han svarar att han tyckte det va så bra det vi pratat om, så när farfar ringde och inet visste vad han skulel köpa till pojken, föreslog vår sons far att farfar kunde köpa en mobil..men jag då.? när skulle jag få veta det? en en gång stod jag där som ett fån.han snackar så mycket skit om mig till vår son. och nu blev det bara mer på kvarn *gråter*.
jag frågade honom omhan inte tyckte att jag borde ha fått veta det..joo kaanske..svarade han sakta..han sa att han skulle förklara vad som hänt..10 min senare ringer han tillbaka och säger att han köpt en annan sak som jag kunde få vara med på....för att rädda sitt eget skinn..jag tackade nej..va så ledsen..grät en lång stund trots att jag stod mitt i affärn när jag pratade med han..
Svar på tråden: varför
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv