min stackars tjej |
|
Skrivet av | mady |
min stackars tös gjorde illa sig för en vecka sedan, jag var inne på att söka men min man bara sade att det går över... Men idag tröttnade jag och åkte in till akuten. Stackars tös har gått i över en vecka med två sprickor i småbenen i foten! Känner man sig som dålig mamma eller. Hur som haver har det läkt fint och nu får hon inte spring, hoppa, klättra på en.två veckor samt att hon måste gå i hårda skor, stabila. PUH, ville bara få ur mig lite... |
|
Svar på tråden: min stackars tjej | |
|
|
Men fy... |
|
Skrivet av AnMa | |
...stackarn! Philip bröt nyckelbenet för 1½v sedan och vi har haft det ett helvete, men nu börjar han bli bättre. Blir mycket sitta och rita och läsa böcker 2v framöver!! | |
Stackarn |
|
Skrivet av Gunilla, Becca97 &ina 00 | |
Vad gjorde hon för att lyckas med det? Det där med att vara i stilhet känns igen. Becca har lyckats få infekttion i det opererade örat. Så det rinner var och hon går hästdoser med pencillin. Jag tittade på bipacksedeln. Det var ett pc man sätter in när man misstänker resistent bakterikultur. De tog en odling från örat för att se vad det är. Hoppas att dotra din blir bra snart kram |
|
|
|
ja du |
|
Skrivet av mady | |
hon klättrade i en klätterställning och föll. Jag har alltid sagt att hon är min olyckskorp, är det någon av mina tre som kommer cykla i kull och bryta handleden... trist men sant. Trist med Beccas öra. Men att de gav en sådan kur innan de vet vad det är. Hoppas hon snart blir bättre. |
|