Hittade precis hit! |
|
Skrivet av | Marre |
Hej alla Glada och trevliga människor! Jag är en tjej(?) på 28 år som har två barn på 7 och 9 år. (födda -97 och -95) Jag bodde själv med dem i 5 år tills jag träffade en ny kille som flyttade till oss för två år sedan. Nu ska vi ha en bebis och till hösten och detta gör oss alla glada. Vi står dessutom beredda på att förflytta oss till Katrineholm. Min sambo har jobb där, barnen ska gå i skolan och jag kommer bli själv på dagarna (snyft!) med ett litet knytt.. Vi vill gärna lära känna lite kul vänner där, så om någon känner sig manad så hör gärna av er!!! Det är tufft för mig att lämna min familj och uppväxtort, men OJ vad det ska bli skönt! Barnen är väldigt nervösa nu när det inte är så länge kvar. Jag hoppas jag är välkommen här, och jag kan kanske tom. bidraga med en kommentar eller två på sina ställen. ;-) MVH |
|
Svar på tråden: Hittade precis hit! | |
|
|
Hej! |
|
Skrivet av Åssi | |
Var flyttar ni ifrån? Vi bor på andra sidan om Flen :-) Har väl ca 7 mil till Katrineholm så det blir kanske lite långt att åka för en fika... |
|
Sant.. |
|
Skrivet av Marre | |
Kan bli Lite långt förstås... ;) | |
|
|
Välkommen!!! *imt* |
|
Skrivet av Molla med Jesper och Pontus | |
m | |
Hej och välkommen! |
|
Skrivet av Gunilla, Becca 97 & Ina 00 | |
Hoppas att du kommer att trivas. Mer om mig och mina tjejer finns att läsa i infon..:-) |
|
Hihi.. |
|
Skrivet av Marre | |
Din hemsida ligger bland mina favoriter.. *S* | |
|
|
Välkommen till 97:ornas underbara värld! |
|
Skrivet av Helena m Emma 8/6-03 (Cissi -97) | |
;) Hoppas att ni får det bra i Katrineholm! |
|
Välkommen |
|
Skrivet av Johanna | |
Visst var 97 en bra årgång? *L* | |
Hej och välkommen... |
|
Skrivet av Anette, Maja-97 & Albin-01 | |
Anette heter jag och har en tjej född i Mars-97.. som heter Maja.. och en kille född i Mars-01 som heter Albin.. Vi bor på liten ort i Dalsland i en villa tillsammans med barnens pappa.. Min Maja är en lugn, harmonisk, humoristisk, trevlig och underbar tjej.. som älskar att pyssla, barbie, läsa..(har nyss lärt sej) och att vara ute... Det va lite om min Maja... |
|