Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hoppas att en 97:a kommer hem från Thailand!

Skrivet av Margut med 4:an i magen
En skolkompis till Elin är där med sin familj nu. Storebror på 12 år samt mamma (min kollega) och pappa.
Det sista jag hörde, när jag ringde till pappans arbetsplats, var att familjen blivit sedd av en bekant på ett av sjukhusen. Så jag hyser hopp om att de alla klarat sig!
Hoppas att de kommer hem idag!
Svar på tråden: Hoppas att en 97:a kommer hem från Thailand!

Håller tummarna!! *imt*

Skrivet av  Helena m Emma 8/6-03 (Cissi -97)
 

Tack! IMT

Skrivet av  Margut med 4:an i magen
Stagg
 

Håller tummarna

Skrivet av  anita
för dem och alla andra
 

De har klarat sig! :-)

Skrivet av  Margut med 4:an i magen
Fick besked nyss. Om de är oskadda vet jag inte, men de lever i alla fall - alla fyra!
*lättad*

Tack för tumhållningarna!
 

Eller kanske inte...

Skrivet av  Margut - ledsen och rädd
Mamman och sonen (12 år) är på var sitt sjukhus och förhållandevis välbehållna.
Pappan och 7-åriga dottern är fortfarande försvunna...
Så ledsen och rädd just nu!
 

NEJ!!

Skrivet av  Helena m Emma 8/6-03(Cissi-97)
Jag läser varje dag nyheterna på nätet och tittar på tv. Jag blir så himmla ledsen och tänker själv hur det måste kännas för de som har anhöriga där eller för de som finns på plats och som letar.....*tårarna bara rinner av blotta tanken* Jag fattar inte varför jag plågar mej själv med det, men jag antar att jag inte har fattat vad som har hänt.

Jag har i alla fall gjort slag i saken och satt in pengar på rödakorset, inte mycket men 300 kr i alla fall.

Kram till dej Margut och din 97:a.
 

Tack.

Skrivet av  Margut med 4:an i magen
Det är så hemskt att jag känner att jag snart kommer att stänga av helt. Jag _orkar_ inte lyssna på mer elände... :(
Vi skänkte 200:- till Radiohjälpen (Asien), önskar att vi kunnat ge mer, men många bäckar små...

Tack för din goa kram, den behövdes!
:-)
 

Artiklar från Familjeliv