Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

aj mina öron...(idol)

Skrivet av Linda o Kevin 040312
sitter o kollar på idol...jisses hon som sjöng elvis om o om igen...det skar i mina öron...
Svar på tråden: aj mina öron...(idol)

Men förstår

Skrivet av  Veronica
du inte hon var ju förkyld... Skall jag ta det igen?? *fniss*
 

hahaha...dom är ju bara fööör mycket en del! *imt*

Skrivet av  Ina
xxxx
 

Men

Skrivet av  Cissi med Gustav 2/8 - 03
hon som kom från Australien var jätteduktig tycker jag.
 

JA

Skrivet av  Ina
jag tyckte också att hon sjöng bra och blev jätteförvånad när de avfärdade henne så!
 

jo...det tycker jag med...

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
...men en del sångröster kanske inte passar in...inte vet jag...som tex pavarotti-killen...hihi kanske inte riktigt passar in på "popstjärne-jakten"...
 

nä i och för sig...

Skrivet av  Ina
han sjöng ju faktiskt ändå rätt bra. Det kunde dom ju sagt iallafall tycker man. Liiite uppmuntrande till en del kan de ju vara.
 

Ja,

Skrivet av  Pinse
jätteduktig. Jag satt som en fågelholk när de sa att hon skulle åka tillbaka. Jag var övertygad om att hon skulle gå vidare.
 

Nä, menar du allvar?

Skrivet av  anna
Hon hade ju noll utstrålning och var jättetråkig, passar bättre i en kyrkokör..
 

njae

Skrivet av  ºWideUngº
hon var väl bra, men håller med juryn om att hon ite hade det där lilla extra.
 

ush ja

Skrivet av  natt anna med Julia 02+bf 1/5
har hon gått hos en sångpedagog så kan man ju undra vad de sysslar med. Hade hon inte gått hos en sådan ca 6 år eller jag är helt ute och snurrar?
 

jo 6 år sa hon...

Skrivet av  Ina
och sångpedagogen hade sagt att hon trodde att hon hade 70%chans att gå vidare!!! Hrmm??? HUR då kan man ju undra?
 

*skrattar*

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
jo...det var väl nåt sånt...jisses...jaja bra att det finns folk som kan bjuda på sej själva. :-)

tycker dock att hennes sångpedagog är jäkligt dålig, om hon säger till den här tjejen att hon kan sjunga...
 

tillägg...

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
menar att hade inte sångpedagogen gjort det, så hade kanske inte den här tjejen ställt upp o gjort bort sig i tv...säger folk att man är duktig så tror man väl det, i synnerhet en sångpedagog...hmmmm
 

Kanske

Skrivet av  Bibbisen
Kanske tjänar sångpedagogen grova pengar på att ge den här tjejen "lektioner" år ut och år in...
 

tycker inte att

Skrivet av  ell
sångpedagogen verkar särskilt seriös. Om någon gått 6 år hos denne och inte gjort mer framsteg än så, borde man inte säga att de inte ska lägga ut mer pengar på att ta kurser för man aldrig kommer att bli en bra sångerska?
 

Skulle nästan tippa på

Skrivet av  
att den kvinnan i likhet med flera andra hånade och utskrattade inte är helt 100 mentalt. Vilket gör det ännu mer tragiskt.
 

jo, det är väl inte

Skrivet av  ell
alla av de som deltar, som har "alla hästar i stallet".

Kanske därför de är lite snällare mot de som inte tål att höra deras hårda ord...
 

hon bodde på samma

Skrivet av  ...
gård som jag när jag var liten. Hon brukade sjunga Carola-låtar för oss...
 

Neej!

Skrivet av  Vågen
Stackars er! Fick ni skavsår i öronen då?? : )
 

Vi tyckte det

Skrivet av  ...
var roligt att se henne uppträda:-)
 

Artiklar från Familjeliv