Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ahhh...Izabellas bröllop..

Skrivet av Nyfisen
hon e grymt kräsen den tjejen, men visst ska man vara det om man ska hitta den man ska leva hela livet med...MEN om man e sååå kräsen som hon då kan man ju inte ställa upp i nått sånt här.
Såg nu på Tv oxå att hon hade födelsedagsfest å så blir hon sur när det dyker upp killar på hennes fest...hallå...e det inte meningen att hon skulle träffa nån då...ahhh blir ju lite irriterad asså.
Brukar ju iofs inte kolla på programmet men tv´n stog på och man gluttar ju lite, några snuggingar finns ju med tycker jag :)
Men men, jag tror att det är uppgjort det mesta, klart att hon inte träffar nån i början av programmet, syfter e ju att hon ska leta runt ju.
Men som sagt, jag tror det redan är på nått sätt uppgjort i alla fall

Svar på tråden: Ahhh...Izabellas bröllop..

det är så dåligt

Skrivet av  turtle
att man måste se det.
Hon är grymt kräsen och en bortskämd liten dam tycker jag det verkar.
Jag håller med dig i det du säger!
Visst ska man väl va rätt kräsen, men varför ställa upp? Ibland ger hon inte ens killarna en chans. Som om man skulle se på dem när de kliver genom dörren att de är fel?! Nä det funkar inte! Går man bara på utseendet så lär det gå åt pipsvängen också - en lagom kombination är väl bäst?!
Ja knäpp ide´egentligen hela programmet - men nåt måste de ju göra för att fånga tittare och dt lyckas de ju me
 

Ja jag förstod

Skrivet av  Lena
inte varför hon skulle bli irreterad för att de skickar in killar bara för att hon inte träffat sina vänner på en månad.
Det visste hon väl från början att hon kanske inte skulle få göra och själva programidén är ju att hon ska hitta sin äkta hälft...då måste de ju skicka in killar eftersom tiden börjar bli liiite tajt...
 

Det roliga igår...

Skrivet av  puhsan
... var att hon började säga något om att hon skulle vara mer öppen och dejta killar som hon vanligtvis inte kunde tänka sig.

Och så slutar det med att hon inte väljer någon....

Det ska bli kul att se hur Jocke kommer tillbaka.
 

han kommer alltså

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
tillbaka?
 

Vet inte...

Skrivet av  puhsan
... men det hade väl spekulerats tidigare på den här sidan.

Någon visste ju att hon verkligen hade gift sig (förrförra helgen tror jag).
Och någon \'visste\' att det var han eller åtminstone någon från Eskilstuna.

Och eftersom han är den enda hon umgåtts någon längre tid med känns det ju som att det inte finns något alternativ.
 

Blää!!

Skrivet av  Jennie
När det inte stod spoiler valde jag att läsa tråden, nu vet jag det jag inte ville veta! Tack!
 

Brukar man...

Skrivet av  Friday
...inte kalla sådana inlägg för Spoiler? Kul att vet föresten... hhmmm...
 

SPOILERVARNING

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
på inläggen från puhsan då hon tar upp sådant som stårr i spoilerinlägg här på sidan.
 

Ursäkta!

Skrivet av  puhsan
Får skylla på att jag sällan läser här.
Och det kändes mest som spekulationer.
Trodde att spoiler var när man avlöjade något man visste.

Den som skrev första inlägget skrev ju inget namn.
 

Spoilervarning på inlägget ovan skulle det vara

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
Mitt inlägg innehäll ju ingen spoiler. Klantigt av mig.
 

Artiklar från Familjeliv