Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Har alla Daniel diggare sett det här?

Skrivet av Tessan
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,567956,00.html
Svar på tråden: Har alla Daniel diggare sett det här?

jag läste det ja... :-)

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
kul att det går bra för grabben...vi får väl se vad han väljer o så...
 

Bekräftar ju....

Skrivet av  Nette som redan visste!
bara hur ooootroligt duktig och bra denna charmiga kille är!!!!!! :o)
Dras i honom från alla håll och alla uttalar sig om hans enorma begåvning och talang...!!!
 

Men snälla......IMT

Skrivet av  så trött på danieltjat
.
 

Men snälla......IMT

Skrivet av  så trött på danieltjat
.
 

tycker att du....

Skrivet av  Hoppsan!
tjatar rätt bra själv ;P!
 

HAHA....

Skrivet av  Nette
visste att DU skulle opponera dig... nästan lite skoj faktiskt!! :o)
Att vi fortfarande kan hetsa upp oss så!?
Och Du tjatar på rätt bra själv också, ser jag...*Asgarv*
 

Och...

Skrivet av  Nette
var inte detta ett "diskussionsforum"? Där man fick ventilera sina åsikter?
Eller?
 

Jo men det verkar

Skrivet av  .
bara vara tillåtet att säga possitiva saker om vissa annars är man avundsjuk eller dålig förlorare osv :(
 

Inte...

Skrivet av  Nette
alls!
Gillar bara inte personliga påhopp.
Sen finns det ju mer och mindre "vettiga" diskussioner också....visserligen är detta en "föräldra" sajt men man behöver ju inte för den saken skull krypa ner till barn nivån när man diskuterar personer eller program (framgångar eller nederlag, menar jag!)
 

lolouise...

Skrivet av  Nette
DET där var ganska så onödigt (mailar redax!!!!! Gått över gränsen nu...)
Bara DU som får skriva dina hatkampanjer 100 gånger om tydligen....
 

lolouise...

Skrivet av  Nette
har nu mailat redax!!
Jag har tjafsat (det medger jag!) men, har försökt och undvika några såna taskiga påhopp som du kom med nu (eller otrevligt språk också, för den delen!!)nu på sistone!!
Har sagt det innan och säger det igen, läs inte mina inlägg då (dom är inte riktade specifikt till dig iheller!) Till skillnad från detta som du skrev som var till mig!
Står där något positivt om Daniel och det sticker så i ögonen på dig så HOPPA över det då!!
 

Men snälla Nette

Skrivet av  Malin
Ursäkta men nu börjar jag ledsna på detta tramsande. kan vi inte tillsammans försöka ha en trevlig stämning på sidan. Får känslan av att du vill kunna uttrycka dig lite hursomhelst (grundar detta på tidigare Daniel-diskussion) men så fort du får mothugg så ska det agumenteras till vansinne. Kan inte se att lalouise var otrevligare i tonen än vad du varit tidigare. Måste du alltid ha rätt?
 

Malin....

Skrivet av  Nette
läs lite längre upp om mitt inlägg där!!!
Jag är trött på detta snack och jag tycker INTE att jag varit så nedlåtande eller taskig i ordvalet som detta lolouise nu skrev!!!!
Kan ju välja ordvalet en aning bättre kanske...
Sen som jag sa, behöver hon ju inte läsa mina (eller andras för den delen heller) goda ord om Daniel om det nu är sååå jobbigt för henne!!!
Jag har argumenterat, ja...men, inte "slängt" en massa skit på de andra deltagarna bara för att jag gillat Daniel bäst!!! (Du kanske inte läst hennes argument till varför hon inte gillade Daniel...? "Han är ju såååå ful", "har spasmer", "tjock och rödhårig"...) Moget?
Men, som jag skrev jag lägger ner detta och hoppas slippa fler tråkiga påhopp....
 

Bra!

Skrivet av  Malin
Jag har inte uppfatta dina inlägg så. Bra att du lägger ned diskussionen för en gång skull.
 

Malin....

Skrivet av  Nette
förstår inte riktigt vad du menade där...???
Men, strunt samma..
Go´kväll!
 

Bekräftar bara vad jag sagt

Skrivet av  ÅsaL
Daniel kommer bli en fantastisk sångare som används i melodifestivaler, julshower o Rhapsody in rock. Nån stor skivartist tror jag inte han blir.
Däremot så kommer Darin bli det.
OBS! Är absolut inte dålig förlorare, GRATTIS till DAniel. Denna åsikt har jag haft sen typ finalomgången startade.
 

mmm håller med. imt

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
 

Så...

Skrivet av  Nette
du menar "bara" för att han kommer att vara med i typ Rhapsody in Rock och dyl så betyder det att han inte kommer att bli någon stor skivartist för det, eller?
Förstår inte riktigt ditt argument?
Darin däremot har JAG iallafall svårt att se som någon STOR skivartist...kommer säkerligen att gå hem hos de "yngre" (och vissa här..*s*) men, undras hur många 30+ som kommer att slänga ut pengar på en skiva med honom... en annnan sak att sitta och titta på honom i tv (och tycka att han är charmig och så...)
JAG ska däremot köpa skiva med Daniel!
Inte sagt nu att Darin är jätteduktig (för att bara var 17!!) För det är han och jag grattar också honom till en andra plats!
 

Fast

Skrivet av  Karin
jag undrar hos hur många yngre som daniel går hem. Det brukar ju sällan vara så att de yngre och äldre lyssnar på samma musik.
Det hänger ju helt och hållet på vad Daniel OCH Darian sjunger för egen musik för det har de ju inte gjort än
 

Ja men vad är yngre o vad är äldre..

Skrivet av  J med N & M
grabben är ju bara 26 år.. han är ju knappast lastgammal eller?
 

Ja nu menade jag

Skrivet av  Karin
ju inte att det var Daniel som var gammal (det kan jag ju inte påstå då jag är tio år äldre *s*) utan jag TROR att han drar en lite äldre publik än Darian
 

Ja fast..

Skrivet av  J med N & M
hans publik kanske börjar vid 20 om man ska generalisera.. o de som är över 20 är ju de som har mest pengar.. tonåringarna laddar ju bara ner musik!
 

Det är inte så

Skrivet av  Tessan
lätt att ladde ner musik numera och svårare kommer det att bli. dessutom känner jag massor över 20 som också laddar ner musik. Tror inte att det har med ålder att göra, att ladde ner alltså
 

Jag har ca 7000..

Skrivet av  J med N & M
mp3or på min dator o jag är över 20 =) men faktum kvarstår ju att det är de äldre som har råd att köpa skivor.. o så svårt är det inte att ladda ner!
 

Råd ja

Skrivet av  Mm
men sen är det frågan om man verkligen köper då man kan ladda ner.
Jag är i och för sig för feg för att ladda ner så jag vet inte, kanske är vi många som inte vågar.
 

Nej

Skrivet av  ÅsaL
Jag menar att folk som är med i Rhapsody oftast inte är stora skivartist, ev LaGAylia, Pontare etc. Människor som alla har fantastisk röst och anlitas för det, MEN som inte säljer skivor......
Har sagt detta innan men får förtydliga mig igen.
 

Eller...

Skrivet av  Nette
Carola, då?
Hon säljer alltså inte heller mycket skivor eftersom hon också varit med i Rhapsody???
 

Ja eller Jill Johnsson =) *IMT*

Skrivet av  J med N & M
...
 

Ja med andra ord..

Skrivet av  J med N & M
så kommer han bli en artist som håller genom alla tider o generationer.. medan Darin kanske blir poppis ett tag men sen försvinner!
 

Jovisst så sant

Skrivet av  ÅsaL
Men skivartist kommer han inte bli tror jag.... Populär artist på scener har han all förmåga och kapacitet till.
 

Artiklar från Familjeliv