Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

idolsnacket: jag tycker inte vi kommer någonstans

Skrivet av Linda o Kevin 040312
det spelar ingen roll vad vi skriver...skriver jag att jag tycker darin är en bättre artist än daniel, så kommer det daniel-anhängare efter mej, skriver nån att daniel är bättre sångare m.m. än darin så kommer jag o mina darin-fans på er...haha tycker bara det är så komiskt... :-)
Svar på tråden: idolsnacket: jag tycker inte vi kommer någonstans

äh det var ju en smart

Skrivet av  cillo
slutsats du kommit fram till.
 

Gillar båda!!!

Skrivet av  Lilotrix
Jag gillar båda två på olika sätt. Det ena måste inte utesluta det andra. Darin har jag hört mycket av här hemma och det är bra låtar sjungna på ett bra sätt. Daniel har jag inte hört mer än på idol men han sjunger superbra. Jag hoppas att jag får höra mer av båda två och önskar dem lycka till med deras framtida karriärer. Jag tror att båda två har möjlighet att lyckas. Jag gillade även Lorén så jag hoppas att jag får höra mer av henne också.
 

hört mycket av darin hemma?

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
hur då menar du? finns det 2 låtar som han gjort själv o ladda hem från nätet? fick hem 2 låtar o kände inte igen dem...en var kanon!
 

Många

Skrivet av  Lilotrix
Vet inte riktigt hur många men det är nog ett tiotal låtar och de flesta var "nya", alltså inte idollåtar. Dottern har laddat ner från DC+. Jag gillar i princip alla hans låtar. Söker du så finner du. *s*
 

wow, då måste jag

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
med kika runt lite. :-)
 

Ja....

Skrivet av  Nette
kunde inte sagt det bättre själv!
Vi kan nog skaka hand där..*skak skak*
Och jag känner mig ganska så mätt på detta ämne nu vid det här laget.... Har varit så mycket fram och tillbaks (tagit musten ur en..*s*) och jag vet att jag har varit en hängiven Daniel fan och försvarat honom i vått och torrt *hehe*
Men, kan bara säga att jag önskar ALLA idol medverkande lycka till i framtiden!!
Går väl bättre och sämre för dem...det är ju sånt som tiden lär få utvisa, eller hur?
Hjälper ju inte hur mycket vi än "bollar det fram och tillbaks" här på sidan..!
Och nu väntar vi spänt på nästa FF säsong istället!
 

Artiklar från Familjeliv