Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Men hallå?? (Skönheten o odjuret)

Skrivet av Jenny Li
Skulle det vara så himla farligt om Larissa varit ihop med Fabio?? Om Gil var kär skulle det inte ha spelat någon roll... Jag tror inte att hon var kär i någon, möjligen tänd på Gil men inte mer. Brian stackarn, han var så kär! Men det syntes faktiskt lång väg att Larissa inte var kär i honom, inga passionerade kyssar som med Gil. Hmmm... börjar tro att det hela var ploj egentligen. Det prickade verkligen rätt att få 2 killar i finalen som var HELT olika, en som var ful men hade hjärta och en som var snygg men inget hjärta. Kanske, kanske inte! Man vet ju aldrig .
Svar på tråden: Men hallå?? (Skönheten o odjuret)

HAr finalen varit?

Skrivet av  ?
Hur gick det då?
 

Finalen

Skrivet av  Jenny Li
Larissa följde med Gil till hans hemstad i Florida och Brian till Boston. Efter det skulle hon välja och hon valde snygg-Gil. Brian fick sitt hjärta krossat för han var verkligen kär i henne. Så åkte hon iväg på kärlekssemester med Gil och då skulle hon avslöja en hemlighet och den var att hennes expojkvän var Fabio, den berömdafotomodellen, biffig med långt hår. Det gillade inte Gil alls, utan packade sina väskor och drog! Larissa blev lämnade i i sticket, hon fällde en tår och sa att hon nu förstod hur Brian kände sig när hon krossade hans hjärta bla bla bla... Sen var det slut!
 

Ja, jättefarligt!

Skrivet av  Hanna
Tydligen... Brian skulle antagligen sagt "Fabio who?" och sen hade det inte varit mer med det. Tror att Gil har så dåligt självförtroende att han inte kunde ta det.

Men jag hade iaf valt bort Gil på en gång pga hans svar på frågan vad han ville ha ut av att vara med i programmet, att bli skådespelare! Jag trodde att han skojade!
 

Precis!

Skrivet av  Jenny Li
Jag trodde också att han skämtade!! Därför kan man inte låta bli att undra om hela programmet är ploj... För mig är det ett mysterium varför hon valde Gil.
 

varför..

Skrivet av  carina
tog gil så illa upp?har fabio varigt porr skådis?
 

Gil sa något i stil med

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
Han har varit med på omslaget av sliskiga kärleksnoveller och det är inte min grej. Tror inte han vill bli känd för att ha dejtat samma brud som Fabio haft med risk att folk skall tro han är likadan.
 

tja du

Skrivet av  jag
ful var väl ändå inte Brian? Men en lite tuffare frisyr skulle passa honom.
 

ja..

Skrivet av  carina
och en haka.
 

fniss *imt*

Skrivet av  elakingen
.
 

Jodå

Skrivet av  Jenny Li
det skulle nog gå att hotta till honom :-)
 

nja??

Skrivet av  Tina
I mina ögon var han då inte attraktiv...