Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

TopModel!

Skrivet av ºWideUngº
Vad tyckte ni om kvällens avsnitt??
Kanon enligt mig.
Trist bara att blonda tjejen med lite svart i luggen inte gick vidare =/
Gillade verkligen henne.
Svar på tråden: TopModel!

Tyckte hon försökte likna

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
den där unga tjejen som var med förra omgången.

Det var ett kul avsnitt, skall bli skönt att ha något nytt att kika på.
 

Ska bli intressant att se

Skrivet av  Bian
hur det går för tjejen med den jättedåliga synen. Hon hade verkligen jättevackra ögon vilket juryn påpekade flera gånger.

Satt faktiskt och försökte se om det fanns någon tjej som var utmärkande på nåt sätt (som det var förra gången - vet att namnet började på s- hon såg ut som världens lantlolla med stora utstående öron och vilken vacker tjej det blev av henne)som kan gå längre än vad alla de andra tror.
 

shandi!

Skrivet av  linda
typ. :)
 

Just det

Skrivet av  Bian
så var namnet :)
 

gillar Eva faktiskt

Skrivet av   oa
eller så är det Jason Alexander *s*
 

Går den i repris och när??? *imt*

Skrivet av  myzoxe och *Robin*
 

Verkar inte gå i repris, än iaf.. /imt

Skrivet av  Stream
imt
 

bra!

Skrivet av  Tina
Superkul program!

Tyckte attd et var jättebra att den blonda tjejen du menar inte gick vidare, hon såg ju ut som hon i förra omgången...som bara grät hela tiden.
Sen så tyckte jag inte att hon var vacker helt enkelt.

Jag gillade Eva(utseendet)och hon den mulliga som inte gick vidare.

Ska bli kul att se hur de blir på fotograferingarna sen!
 

Åh, kul!

Skrivet av  Ninja
Roligt program, minns inte att jag har gillat de andra säsongerna såhär direkt från första avsnittet!

När Tyra pratade med Eva tyckte jag hon var jättebra! *snyft* Och när hon tröstade den där blonda tjejen (som jag f.ö. inte gillade) på toaletten.

Jösses vad den där andra tjejen var mager förresten!

Tror den mulliga tjejen kommer åka ut rätt snart, känns som om de bara har henne med för att man måste. Strippan tror jag åker ut först.

Det var förövrigt många "typer" som man kände igen från tidigare säsonger tycker jag, en som har småbarn, en som är väldigt religiös, en som är ghetto, en som är jättesmart, en som är bråkig, en som är sjuk, en som är där mot familjens vilja osv. :-)

Den blinda hade verkligen fina ögon, men det borde väl vara väldigt svårt att bli modell om man ska kunna se in i kameran (om den är långt borta), sminka sig, gå catwalk mm?

Jag tror absolut att en mörk tjej kommer vinna den här omgången eftersom det varit två ljusa tidigare. Eva, eller Yaya(?) sätter jag 100:- på. :-)

Kom den indiska tjejen med förresten?
 

Yaya!

Skrivet av  Cami
Tycker hon är toppensnygg! Eva ser väääldigt kaxig ut... Vi får väl se hur det blir.
 

Kuuuul

Skrivet av  Natali med Lucas-01 & Sebastian -03
Det ska bli. Jag gillade inte den blonda tjejen med svart i luggen däremot. Skönt att hon inte gick vidare.
 

vad heter den "blinda"

Skrivet av  linda
Jättenyfiken! Sitter och kollar på tv3:s hemsida och kan bara inte lista ut vem det är. :)
 

Amanda *imt*

Skrivet av  /A
-
 

Artiklar från Familjeliv