Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

åh, linda i bb och fadde vad håller dom på med ?

Skrivet av cillo
Idag kan man läsa på expressen hemsida om hur dom går ut och anklagar faddergalan, att dom ställt in faddes medverkan på grund utav att dom gått ut med aborten.

När ska dom fatta att dom gör en ny robinsson robban, varje gång dom går ut och pratar med pressen.
Vad blir nästa grej, att linda samlar pressen för någon ny sensation uppgift som att dom ska gifta sig eller något och sedan någon vecka senare att dom ska separera och sedan då,,, att gå ut och snyfta igen att hon inte fick jobbet som äktenskapsrådgivare för att hon gick ut veckan innan och sa,,,, ja ni hänger med va ?
Svar på tråden: åh, linda i bb och fadde vad håller dom på med ?

Hmmm

Skrivet av  Jenny Li
det är nog det dom vill, ha publicitet verkar det som! Så fort det blivit tyst om Linda ett tag så har hon gått ut med nånting i pressen! Knark och alla möjliga skandaler. Och nu detta... *suck*
 

nja men

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
knarket var inte hon själv som gick ut med...det var brinken...
 

Jamen

Skrivet av  Jenny Li
sen gick hon ju ut i pressen och "talade ut". Spelar ingen roll vem som gick ut med det, hon var på löpsedeln igen och det var väl huvudsaken...
 

Va? Vänta lite nu..

Skrivet av  Smul@n
Har Linda gjort abort?!!?
 

Alltså..

Skrivet av  Smul@n
Jag fattar inte vad som rör sig i huvudet på den bruden?! Hade helt missat det här med aborten.. Varför gjorde de det?

Läste ju för ett tag sen att de va såååå glada över deras "kärleksbarn" och va sååå glada för att bli föräldrar och allt va sååå bra och det skulle gifta sig och leva resten av sitt liv med varann och blablablabla.. Och så gör de abort?!?! Fattar ingenting av denna soppa.. Snart bryter det väl förlovningen också.

Tyckte om Linda när hon va i BB-huset, men nu står hon inte högt i mina ögon.. Snacka om mediakåt brud! Är så trött på henne! *SUCK*
 

För att

Skrivet av  xanthe
de "kom på" att de väldigt gärna ville ha barn, men det var alldeles för tidigt. Just nu har de så mycket annat att göra...

Jag kan inte förstå hennes val, inte alls. Det låter så nonchalant att först vara glad och sen helt plötstligt göra abort för att det inte passar in i deras scheman. :(

 

Oki

Skrivet av  Smul@n
Ska jag va riktigt ärlig så blev jag fly förbannad när de och andra gör så.. Det hade de väl kunnat tänkt på innan! Usch o fy! Bitter jag?! *S* Nä vadå?! ;)
 

Lustigt är...

Skrivet av  Froudy
..att i senaste Vecko Revyn är det ett hemmahos reportage hos Linda och Fadde med "Lussemys" och den fick jag som prenumerant igår..
I detta reportage pratar de om sitt kärleksbarn som är påväg och dittan och dattan om detta barn och sedan går de och gör abort... PINSAMT är vad det är.
Fadde säger i artikeln att han ska vara pappaledig och så... jag fattar inte hur man kan gå ut med så privata saker innan man vet om man vill ha barnet eller inte. Jag tycker att det är totalt osmakligt och skulle skämmas ögonen ur mig om jag vore dem... FYYYYYYYYYYY!
 

Det är mer sorgligt

Skrivet av  maria65a
Jag tycker det är sorgligt att tidningarna skriver både om Linda och Kikki Danielsson, det är ju så uppenbart att dom inte mår riktigt psykiskt bra och det utnyttjar tidningarna för att sälja lösnummer och vi som läser för att ha något att häpnas/förfasas över.
 

Men...

Skrivet av  Dottie
..hade de valt att halla tyst, tiga och ha en lag profil hade vi aldrig hört talas om aborter och indragna körkort. Det är helt upp till dom. Som jag har förstatt det tar de inte ens betalt för sina meningslösa intervjuer heller. Riktigt korkade! Inte ett dugg synd om dom är det i mina ögon!!
 

som jag ser det...

Skrivet av  maria65a
så är det ett tecken på att alla kopparna inte står i skåpet! ja, att dom vräker in och ut på deras privatliv på det sättet. Det är väl klart att det är "synd" om folk som saknar insikt.
 

Artiklar från Familjeliv