Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Börjar faktiskt tröttna på Johanna

Skrivet av Marie
Har haft henne som superfavorit från dag1 men nu börjar jag fundera på om inte Dan är mera värdig (även om han är asjobbig9. tycler johanna verkar ut att ha blivit lite väl säker på att just hon ska vinna. Lite onödigt kaxig..vad tycker ni?
Svar på tråden: Börjar faktiskt tröttna på Johanna

Alltså robinson.johanna imt

Skrivet av  Marie
.
 

Har aldrig

Skrivet av  ÅseN
tyckt att någon annan än de som ör med till sista dagen är värdiga. Alltså de tre sista eftresom carro också gick till sist.
Jag har inte heller förstått var Johanna gjort som alla gillar så mycket...

Såg i aftonbladet eller expressen häromdagen att hon tyckte att "kändisskapet" blev för mycket och att hon tyckte det var jobbigt (minns inte exakt vad det stod nu och så klart hittar jag inte det heller) Men Belinda hade fått sitta hos henne på hotellet och klappa om henne för hon var nära inpå att falla ihop eller nåt.
Då kanske man inte ska ställa upp utan gå till sidan och ta hand om sig själv istället. Inte några pengar i världen är väl värt sånt
 

nej, nej!

Skrivet av  Helena
jag gillar johanna!
av de 4 i final är hon den enda "normala" i mina ögon. lite kaxig men inte för mycket :)
 

Tycker hon utrycker sig konstigt i intervjuer

Skrivet av  Madde
Verkar väldigt säker på att det ska bli hon som ska ta hem det. Känner lite som du faktiskt även om jag inte tycker att dan är någon favorit heller.
 

nej Johanna ska vinna

Skrivet av  turtle
hon är den enda värdiga vinnaren.
Idag är inte den vinnaren värdig som varit längst på ön, för det handlar så lite om ren överlevnad utan mer socialt spel, och vem som kan pakta hit och dit...
Johanna har varit mest normal, inte spelat över och så är hon en glad fläkt i programmet.
 

mmm jag har kommit på en ny vinnare

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
jag vill jerry ska vinna...visst jag tyckte han var en skitstövel o så...fast egentligen...det tar nog mycket på psyket o vara där nere...han har ju faktiskt vunnit mycket tävlingar o fick uthärda en hel vecka elle va de va på lugnet - själv! endast 2h om dan var teamet där...
 

So?

Skrivet av  Blue
så för att han fick "uthärda" en tid på Lugnet helt själv så skall han vinna hela Rovbinson för det? Neeejdå, som sagt, filmteamet KOM ju ändå dit, det var ju inte så att han var TOTALT isolerad. Visst skulle det vara lite jobbigt, men att han blev SÅDÄR rabiat och knäpp över att var där ensam tycker jag visar rätt klart på vilken sorts person här är, en som blir helt galen av att bara sitta med sina egna tankar i några dagar, som aldrig gjort det och inte känner sig själv.

Många många andra i Robinson skulle ha klarat det galant, myyyycket bättre än han i varje fall, han blev ju helt deprimerad. Tyckte det var rätt åt honom att vara där ensam så som han betedde sig i expeditionen före det, moddade Faik rätt rejält, bra tid att sitta där och tänka över sitt beteende ett tag.
Han är en skitstövel precis som du skrev, och bara för att han råkar ha vunnit många av de igentligen fjantiga tävlingarna betyder inte det automatiskt att han skall vinna hela grejjen för det!
 

Artiklar från Familjeliv