Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Rätt kök vann (Kvarteret)

Skrivet av Bea m. Vincent & Herman
tycker jag, det var helt klart finast. Nu får vi se hur de färdigställer lägenheterna och huset.
Svar på tråden: Rätt kök vann (Kvarteret)

Neeeeeej

Skrivet av  Marie
Visst, det var helt ok. men fy vad okamratliga de var mot uffe och tina. Just därför tycker jag att de inte skulle vinna.
 

Äh det är en tävling

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
Jag hade nog gjort likadant :-) Uffe och Tina är så irriterande tycker jag, de har sån översitterattityd att jag bara kräks.
 

Men hallååååååååååååå....

Skrivet av  Camilla
Översittarattityd - vem??? Näe, nu måste du nog putsa glasögonen Bea *ler*

Kan bara inte med Anna och hennes konstanta flinande... Och bakslug som en jag vet inte vad verkar hon vara... Ska man sitta i TV och snacka om att regler är till för att följas så ska man minsann följa dem själv också.

Så vitt jag förstår har Uffe & Tina aldrig bett om några förmåner/dispenser annat än för dessa två brädor.
 

Måste hålla med där

Skrivet av  Madeleine
Visst är Tina lite av en messersmidt men hon står ju iaf för det. Känner att Anna är en riktig smilfink *s*
 

är det nån

Skrivet av  turtle
som smilar in sig så det yr kräks om det är det väl Anna. Tyckte om henne i början men ju längre tiden gick så föll hon mer och mer. Vill nogbara hålla en fasad utåt och se ärtig och glad ut.
Köket deras var INTE snyggt i mina ögon. Det är INTE för att inte gillar Anna utan för att jag tyckte det var totalt opersonligt och kalt och stelt. Tråkiga färger också.
 

HAr förvisso inte sett alal avsnitt

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
men de jag har sett har alltid Tina sagt att de är såååååå mycket bättre än alla andra och alltid sagt saker som gud vilken ful... Det här var absolut inte bra gjort... osv. Tycker inte att Anna sagt sådana saker i programmet. Men som sagt jag har inte sett alla avsnitt.
 

Som jag stavar + lite till

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
Herman sitter i knät och vill skriva han oxå :-) När jag ändå skriver igen kan jag väl passa på att säga att jag tyckte det köket var finast, förvisso lite opersonligt som någon skrev men det är precis så det skall vara när man säljer lägenhet har jag hört, köparen skall kunna se hur de skall sätta sin egen prägel. Jag har egentligen inte brytt sig så mycket om vem som gjort vad när jag tittat på vad som varit finast. Deras respektive personligheter i programmet har ju inte så mycket med snyggheten på rummen att göra. Ulf & Tinas kök skulle jag inte vilja ha, är livrädd för gasspisar och hur opraktiskt är det inte med flaska i skåpet? Vad händer när gasen tar slut mitt i långkoket?
 

Skulle röstat på nr 4

Skrivet av  Dino
Alltså Ulf & tina av samma anledning som någon skrev ovan. Rätt ska vara rätt.
 

JAAAAAAAAAAA!

Skrivet av  Kajsa
.
 

NEEEEEEEEEEEEEEJ

Skrivet av  Anna bf 20/3*på besök*
Gillar inte deras moderna stl. hellre marias och hennes killes kök.
 

Nej!

Skrivet av  JessicaF
Jag tycker Jonna och Petter eller Uffe och Tina skulle ha vunnit. Allra helst Uffe och Tina då, för deras kök var ju mer komplett än J & P:s.
 

Ja!

Skrivet av  Skorpan
Visst gjorde det! Snyggt, rymligt och funktionellt. Gillade att köket var ett eget rum.
 

Gillar inte Anna & pontus men visst

Skrivet av  Madeleine
hyar de varit duktiga. Tycker nog också att deras kök var finas även om jag inte gillar att de var så småaktiga. vill inte att de ska vinna den stora finalen.
 

hörnet var fint!

Skrivet av  pinoccio
Tegelhörnet med trähyllor var fint, det vill jag ha!!!!
Maria och Patriks gillade jag INTE, fy så ful mintgrönton i glaset över bänken. Uffe och tinas var fint förutom den fula mörka laminatskivan ala 70 tal.
Jonna och Petters var charmigt med stocken och trät i snedtaket och fönstret i knähöjd.
 

Jaaaa

Skrivet av  Elle med Liam
o deras lägenhet är den finaste!! Anna o Pontus alltså!! Den skulle inte jag tacka nej till iallafall!! =)
 

Ja jag gillade också...

Skrivet av  Blue
deras kök, höll på deras eller Uffe & Tinas.
Har f.ö. tyckt mycket om Anna & Pontus både som personer och stilen i inredningen, men de föll rätt rejält då Uffe & Tina inte fick måla två små ynka bräder ens, då de själva fick ta in en tredje arbetare istället för två. Ser/såg dom inte själva detta, att de kunde var shyssta tillbaka då dom adndra varit shyssta emot dom?! Helt otroligt...

Vet inte längre vem jag håller i finalen, Uffe & Tinas stil är inte riktigt min stil, och deras planlösning i lägenheten gillar jag inte alls, men sånt kan de ju i och för sig inte göra så mycket åt.
Gillar dessvärre Anna & Pontus lägenhet klart bäst, men inte deras sätt nu på sistone, men om man sätter DET åt sidan, så vill jag att deras lägenhet skall vinna faktiskt, helt klart.

En ska som jag störde mig på igår var också att Uffe & Tina hävdade att ifall det skulle ha fått måla de där två brädena så skulle dom ha vunnit, men - HUR kan dom veta det?! Sa juryn det år dem eller? Det är ju inte alls säkert, det kan ju gott hända att Anna & Pontus kök var bäst enligt juryn ändå!
 

Det är precis spdana kommentarer

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
som gör att jag tycker Tina och Uffe faller i mina ögon, de unnar ingen annan en vinst. Ja just det Anna & Pontus fick ha 3 personer istället för två det hade jag glömt bort. Fast jag vet inte om det är riktigt samma sak, det var ju en kompensation för andras fusk och jag tycker det skall vara någorlunda rättvist då alla inte hade all släkt runt hörnet. En deadline är ju en deadline. Sen hade ju Uffe och Tina inte heller hunnnit måla sina lister så de hade ju inte blivit klara även om de målat de två brädorna.
 

Nej det var inte en

Skrivet av  Jojjo
kompensation för andras fusk. Det var innan Patriks och Marias fusk som de fick ta in en tredje person.
Det var ju därför som Maria och Patrik också tog in en tredje för de trodde att det räkte med att Anna och Pontus frågare så gällde det alla...

Jag har aldrig gillat Anna och Pontus. Vet inte riktigt varför men det är något som jag inte kan sätta fingert på bara....
 

Aha det var

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
när de fick ha kompisar/slänkt för att komma ikapp lite? Nu är jag med.
 

Artiklar från Familjeliv