Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jerry...

Skrivet av Anna
Jag har inte gillat Jerry under nästan hela tiden men på sista tiden så har han visat sig vara en bra kille.

Är nöjd att han vann.Han eller Fike.
Tur att inte Johanna vann iallafall!!
Svar på tråden: Jerry...

Och hur i hela friden...

Skrivet av  Sharp
har han visat sig vara en "bra" kille? Har jag helt missuppfattat hur en bra person är eller? Jag tycker att det är på gränsen till skandal hur en person som helt klart har psykiska problem får visa upp sig i TV sådär, killen är ju inte klok någonstans! Men, så tycks det alltid vara med Robinson, det är alltid den värsta loosern av alla som tar hem det, fattar inte hur det går till? Enda gången rätt person vann var första året då Martin Melin vann och förra året då Emma tog hem det (med viss reservation för andra året då jag inte såg programmet så det vill jag inte yttra mig om). Det var ju helt klart Johanna som skulle tagit hem det, hon har varit stark och duktig hela tiden, slog ju mer eller mindre ut hela lag X ensam vid ett tillfälle och hon har inte behövt svära eller tala illa om andra på vägen, det har hon varit för bra för. Jerry däremot, "tomma tunnor skramlar mest".
 

Håller med!

Skrivet av  Smul@n
Kunde inte ha sagt det bättre själv!
 

Jag är i alla fall glad

Skrivet av  MoaM
att han inte är personlig assistent till mitt barn. Får han ens jobba som det efter det här? Jisses säger jag bara.
 

Men...

Skrivet av  Eva
Jerry jobbar väl inte som personlig assistent, det var väl Rasmus? Eller är jag ute och cyklar nu...?
 

Nä, du är inte ute och cyklar..

Skrivet av  Malin
Rasmus är personlig assistent och Jerry är bartender tror jag.
 

jo du cyklar

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
det står på aftonbladet att jerry jobbar som personlig assistent...

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,570655,00.html
 

Alexandra Zassi

Skrivet av  sassa
är den som jag anser tillsammmans med Martin melin varit de "rätta" vinnarna.
 

jerker

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
när han vann var det ett stort skämt egentligen...han var ju en grå liten mus som inte sa bu eller bä o som inte lyfte ett finger...fast tyckte det var fränt att han vann...bara för o reta folk...
 

Jerker var den första...

Skrivet av  Magisk Snövit
...sociala vinnaren - han gled snyggt igenom hela expeditionen, en överlevare i det sociala spelet och det blev hans vinst!
 

Japp,

Skrivet av  Blue
riktigt min åsikt också Snövit. Jerker var inte nån sån som gormade och svor genast han förlorade en tävling, som hade pakter och gjorde sig ovän med alla, han var ieet nått så stort hot så att de måste rösta ut honom, utan han gled snyggt genom hela expeditionen utan att nästan märas förrän i slutet, och det vann han ju på, smart.
 

Japp,

Skrivet av  Blue
riktigt min åsikt också Snövit. Jerker var inte nån sån som gormade och svor genast han förlorade en tävling, som hade pakter och gjorde sig ovän med alla, han var inte nått så stort hot så att de måste rösta ut honom, utan han gled snyggt genom hela expeditionen utan att nästan märas förrän i slutet, och det vann han ju på, smart.
 

jerker var ju med i den största pakten

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
genom tiderna, med robban, jesus o klas (?) remember?
 

jerker och största pakten...

Skrivet av  Magisk Snövit
...japp, jerker var MED i den - MEN de övriga grabbsen hade bara med honom för att få ett numerert överläge, han var inget hot för dem, de trodde aldrig att han skulle bli deras fall...
 

fast

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
han var ju med i pakten iaf... :-)
 

jo men om en säger

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
så här...tror det tar OTROLIGT mycket på psyket o vara där...o det visar sej olika på olika människor. vi vet inte heller om de skippat o visa när andra flippat ur...e ju flera i robinsongänget som sagt att johanna o var det dan? som blev förskönade i tv...sen "känner" jag en deltagare...det är en kompis kusin...som sagt att de har förskönat flera deltagare, o sotat ner andra.
 

Fast Jerry

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
svärtade ner sig själv med sina "Jag skall döda dem" mm tycker jag. Det finns liksom inte något schysst, snällt, gulligt mm som kan väga upp sådana uttalanden i ett familjeprogram.
 

Du,

Skrivet av  Blue
Jerry har nog bara svärtat ner sig själv, det får han stå för själv helt och hållet. Jag tycker inte han är det minsta trevlig person, inte ens ditåt...
 

klart

Skrivet av  turtle
att alla har sina bra och dåliga sidor men hos Jerry har enbart de dåliga visat sig på årets Robinsson.
Nej nej nej sämsta vinnaren genom tiderna.
 

Ni tycker som ni vill och jag som jag vill

Skrivet av  Anna
Jag gillar Jerry,tycker han är rolig =)
Johanna retar jag mig bara på... Dan kanske hade varit en värdig vinnare,han är ju lite smårolig,den raka sanna vägen om en säger va =)


JERRY!!!
 

Håller med

Skrivet av  Elle med Liam
gillar Jerry skarpt!!
 

ja jag håller med

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
om man ser det från jerrys håll så får han sympati av mej med. jag tycker han är en bra vinnare!!

hängde inte med hur johanna o dan åkte ut...det var fest här hehe
 

Hellre Jerry än Fejk...

Skrivet av  Magisk Snövit
...förlåt - Fike, menar jag givetvis ;)

Fike klarade sig visserligen igenom ett stort antal öråd, men Jerry vann faktiskt de facto ett stort antal tävlingar och med dem immunitet i öråd. Samt att han fick genomlida helvetsdygn på Lugnet - det är en bedrift i sig! Jag är övertygad om att Fike aldrig hade klarat det och gjort den förändring som Jerry gjorde. Jag tycker mig se hans förändring i de stunder då hans annars så hårda mask spricker och han visar sin insida i de tårar och den svårighet att prata vid slutgiltiga röstningen.
 

fniss "fejk" imt

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
 

Artiklar från Familjeliv