Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Orkar inte orda SÅ mycket om det, (Robinson)

Skrivet av Blue
men jag vill bara skrika ut att jag är SÅ jäkla missnöjd med vem som blev årets Robinson!! Varken Jerry ELLER Fajk var värdiga vinnare, långt ifrån, speciellt inte Jerry som genom HELA Robinson varit en SÅ usligt dålig förlorare och säger i TV att han skulle kunna döda folk o.sv. Verkligen en sån där kille som jag INTE gillar och INTE skulle vilja umgås med det minsta.

Men Dan & Johanna, nån av dom skulle GÄRNA ha fått bli Robinson, men det blev ju förstås utslagna så man inte ens kunde rösta på dem! Känner mig så jäkligt lurad på nått vis! Varför fick man rösta in Johanna igen, ifall man ändå inte kunde rösta henne till vinnare sist och slutligen?! Om det var 4 i final tycker jag man skulle ha fått rösta på alla fyra!

Och sånt sär snack om att Johanna hade knäppt hår nu är ju bara löjligt att hänga upp sig på tycker jag, hennes personlighet och shyssthet ligger väl inte i håret heller, det var ju i somras de spelade in Robinson, skulle hon inte ha fått göra nått alls åt sitt hår förrän nu i dec?!
Hon har alltid varit sån genom hela programmet som jag tycker att den rätta Robinson skall vara. Inte en sån som Jerry alls!
Jag försöker verkligen tänka gång på gång att "det är ju ändå bara ett TVprogram, big deal!" Men jag ÄR knäckt över detta resultat! Av alla de Robinsonnar som varit genom åren, de som vunnit, så är jag allra missnöjjdast med årets typ, verkligen.

Det måste ju ändå vara nån slags...nivå på den som vinner, en som är shysst och trevlig, som klarar sig själv på en öde ö, som inte paktar och gnäller FÖR mycket, inte är en superdålig förlorare och hotar andra tävlande o.sv.
Ja jag saknar ord nu, är vääääldigt irriterad...
Svar på tråden: Orkar inte orda SÅ mycket om det, (Robinson)

Håller med dej...

Skrivet av  Mia72 & Martina 19/10-01, E-93, O-96
jag hade helst sett Johanna som vinnare. Jerry är inte värd en miljon! Han har sagt så mycket under programmets gång så man blir mörkrädd. Mina barn sa att Jerry som hotat att döda någon ska väl inte få vinna.

Du har skrivit precis som jag tycker.
 

Artiklar från Familjeliv