Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Är det någon som varit på Kvarterets visning??????

Skrivet av C
Kan ni inte berätta hur det var? Hur såg det ut live? Visst fick man rösta på lägenheterna?
Svar på tråden: Är det någon som varit på Kvarterets visning??????

Jag tänkte gå dit

Skrivet av  Heidi! & 3 guldisar
men vi hade så mycket igår att vi inte hann!!! Surt för det skulle ha varit så roligt att se live!

Heidi :)
 

Jag var där!

Skrivet av  Mysan
Det var jättekul att se lägenheterna "live". Det har ju varit lite svårt att få någon känsla för planlösningen när man sett det på TV, så det var kul att se hur rummen hänger ihop.

Det är fyra väldigt fina, men ganska olika lägenheter.

Min favorit är Tina och Uffes och Anna och Pontus.
Jonna och Petters är ganska liten och känns inte lika genomtänkt som de andra.
Patrick och Marias är lite för "perfekt", inte så praktisk alla gånger och inte så mysig. Fördelen där var väl det extra rummet.

 

Åhhhh!

Skrivet av  Heidi! & 3 guldisar
Vad kul!!! Jag hoppas på att de skall visa en gång till... vill så gärna dit och titta.
Var det mycket folk???

Heidi :)
 

Nästa lördag

Skrivet av  Mysan
Om jag inte har helt fel så har de visning igen nästa lördag samma tid.

Det var en del folk där. Inte jättemycket, men tillräckligt för att det skulle bli rätt trångt i lägenheterna. Jag var i och för sig inte där på den allmänna visningen utan den de hade innan för vänner och bekanta. Det var säkert fler där när allmänheten fick titta.
 

Tack

Skrivet av  Heidi! & 3 guldisar
Såg först nu att du svarat mig här! Jag frågade Annica lite längre upp om när visningen var.
I lokaltidningen såg det ut som om det hade varit mycket folk på visningen. Köerna hade slingrat sig utanför :)

Heidi :)
 

Artiklar från Familjeliv